Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2005

SamKnows Whitebox

Hej,

jag blev precis erbjuden SamKnows Whitebox, någon som har mer information om den? Hittar inte så mycket.

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Trädvy Permalänk
Moderator
Registrerad
Aug 2007
Skrivet av Subzero299:

Hej,

jag blev precis erbjuden SamKnows Whitebox, någon som har mer information om den? Hittar inte så mycket.

Vad menar du med att du inte hittar så mycket info om den? Finns ju massor om man orkar googla på namnet.

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2004

Finns även en tråd om sam knows här på sweclockers. Sök upp den för mer info, använder mobilen så orkar inte leta åt dig.

Skickades från m.sweclockers.com

i7 8700k | NZXT Kraken x62 | Asus Strix Z370-F | 2*8GB G.Skill Trident Z | 3*Samsung 250 GB 850 EVO SSD | NZXT H500i | EVGA SuperNOVA G3 750W | Samsung 24" CFG70 | Asus VG248QE | Realforce 88UB | SteelSeries Rival 310 + SX | Sennheiser PC360 |

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

Ryzen 5 2400G, Asus ROG STRIX B350-F Gaming, 500GB Samsung 970EVO NVMe M.2 och en väldig massa masslagring. Seasonic Focus+ Gold 650W, Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K
Främre ljudkanalerna återges via Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop, mätmikrofon och en Colorimeter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2005

Jag menar mer specifikt om hårdvaran de skickar ut. Vad det är jag har ansökt om att få vara med i vet jag ju.
Ledsen om jag var otydlig.

"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."
Albert Einstein (1879 - 1955)

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009
Skrivet av Subzero299:

Jag menar mer specifikt om hårdvaran de skickar ut. Vad det är jag har ansökt om att få vara med i vet jag ju.
Ledsen om jag var otydlig.

Vad är mer specifikt än beskrivningarna av hur den utför mätningar ? Det är en vit låda som tillverkas av TP-link som de kör sin egen mätmjukvara i och du märker den inte alls i ditt nät, den saknar interface och lyssnar bara på wifi, du ska bara ansluta kabeln, en "whitebox"

Ryzen 5 2400G, Asus ROG STRIX B350-F Gaming, 500GB Samsung 970EVO NVMe M.2 och en väldig massa masslagring. Seasonic Focus+ Gold 650W, Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K
Främre ljudkanalerna återges via Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop, mätmikrofon och en Colorimeter.