Logitechmus går bärsärk titt som tätt

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2004

Logitechmus går bärsärk titt som tätt

Hej hej!
Jag har en dator och en m705-mus och av nån anledning har dessa två slutat fungera särskilt väl ihop. Det är nämligen så att den konstant verkar trycka på middlemouse och man börjar skrolla och massa annat händer. Jag har testat musen på andra datorer och det funkar fint. Det händer även med mousepaden men när jag kopplar ur mottagaren så funkar allt fint. Jag skulle inte brytt mig så mycket men min ena dator blev nyligen stulen och jag verkar få behöva ha denna som huvudjobbdator i sommar när jag ska jobba med onlinepoker. Det som är mest irriterande är inte skrollningen utan det faktum att alla klick slutar fungera under denna tid. Då man bara har x sekunder på pokern blir detta en omöjlig situation.

Någon som har några tips på vad jag kan göra? Att formtera om datorn är sista sista utvägen. Att köpa en ny mus när musen fungerar på alla andra datorer känns märkligt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2013

Gå in i enhetshanteraren och avinstallera drivrutinerna för musen. Plugga sedan ur och in den igen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2004
Skrivet av Imaculent:

Gå in i enhetshanteraren och avinstallera drivrutinerna för musen. Plugga sedan ur och in den igen.

Done. Hjälper inte tyvärr.