Permalänk
Medlem

IBM model m sökes

Hej!

Jag skriver väldigt mycket i mitt jobb. Min arbetsgivare ger mig nåt random dell tangentbord som jag inte vill ha. Nu söker jag ett IBM model m, eller liknande mekaniskt. Förslag på vart jag hittar ett tas tacksamt emot. Kikar på tradera med jämna mellanrum men det dyker sällan upp något.

Permalänk
Medlem

Du kommer få sparken om du sitter med en Model M på en arbetsplats.

Visa signatur

Citera för svar!
Stationär: AMD Ryzen 5600x | 32GB G.Skill 3600Mhz | AMD Radeon 5700xt
Laptop:MacBook Pro 13" 2016 TB 16gb 512gb

Permalänk
Medlem

Vet att farsans jobb slängde typ 100 sådana där... Tror farsan plockade med sig ett eller 2 hem. Vet dock inte om de fortfarande finns kvar. Men kolla annars ebay.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR...

Visa signatur

Byter hårdvara alltför ofta.... Mest troligt sitter jag på en dator med någon linuxdist på.

Permalänk
Medlem

Jag har eget kontor, så det är lugnt att det låter lite.

Permalänk
Medlem

Jag är hyfsat säker på att jag har ett liggande. Svensk layout och ps/2 anslutning.

Permalänk

Är själv extremt sugen på ett då mitt tangent bord med blåa cherry inte låter tillräckligt! har inte samma känlsa heller för den delen. hade ett model m innan och ner det gick sönder för att en person spillde aska och kaffe i det... men men, hade det varit mitt eget fel så hade jag nog varit mer förbannad

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Annonsering/handel i forumet är inte tillåtet. All handel ska ske via marknaden (krävs 3 månaders aktivt medlemskap)

Citat:

§9 Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.

screamin-daemon/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...