Konstig mushjulsikon...

Permalänk
Medlem

Konstig mushjulsikon...

På senaste tiden har denna mushjulsikon dykt upp här och där nära pekaren:

Det är irriterande som fan, och när jag klickar på mushjulet så händer inget ändå.
Jag har ingen sidförskjutningsfunktion på mushjulet heller så jag förstår inte vad den försöker säga mig...

Några ideer?

Permalänk
Medlem
Skrivet av totte1015:

På senaste tiden har denna mushjulsikon dykt upp här och där nära pekaren:
http://i.imgur.com/e5CWsVz.png

Det är irriterande som fan, och när jag klickar på mushjulet så händer inget ändå.
Jag har ingen sidförskjutningsfunktion på mushjulet heller så jag förstår inte vad den försöker säga mig...

Några ideer?

måste vara någon drivrutin. Du har inte en sådan mus där hjulet kan puttas till höger och vänster? vill minnas att Logitechs musar har den funktionen på många av dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aldhissla:

måste vara någon drivrutin. Du har inte en sådan mus där hjulet kan puttas till höger och vänster? vill minnas att Logitechs musar har den funktionen på många av dem.

Nej, jag skrev ju precis det. Jag har INTE den funktionen på min mus.
Jag har någon billig skit från Clas ohlsson och jag har inte uppdaterat något på länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av totte1015:

Nej, jag skrev ju precis det. Jag har INTE den funktionen på min mus.
Jag har någon billig skit från Clas ohlsson och jag har inte uppdaterat något på länge.

jag måste ha missat det totalt när jag läste ditt inlägg, sorry. Men om du har windows 8:a med grund inställningarna så måste det vara någon drivrutin. jag har windows 8a å jag har aldrig sett skiten.

Permalänk
Medlem

Ah, glömde lägga till det.
Men jag har Windows 7

Dock så uppstår detta bara i Chrome