Permalänk
Medlem

Vilka fläktar rekommenderas?

Hej alla Gamers!

Vilka fläktar tycker ni är bäst? Om man tänker på Ljudnivå, luftflöde, pris, bland alla miljarder 120, 140, 200 mm fläktar?

Visa signatur

-:- Processor: AMD FX-9590 -:- Grafikkort: MSI Radeon R9 380 Gaming 4GB Crossfire -:- Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z, Socket-AM3+ -:- Internminne: HyperX Beast DDR3 2400MHz 16GB -:- Nätagg: Corsair RM 850W 80+ Gold Modulär -:- Chassi: NZXT H440 Vit -:-

Tillbehör: Corsair Gaming M65 RGB FPS, Logitech Illuminated Keyboard K740, Noctua NH-D15 CPU Kylare, 2*BenQ 24" LED GL2450E, WD MY CLOUD EX2 4TB.

Permalänk
Medlem

Jag har alltid tyckt om Noctua fläktar. Men man får alltid betala lite mer för dom men det är de värt.
Det är i alf min åsikt, Se vad andra säger.

Visa signatur

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SEELM:

Hej alla Gamers!

Vilka fläktar tycker ni är bäst? Om man tänker på Ljudnivå, luftflöde, pris, bland alla miljarder 120, 140, 200 mm fläktar?

Hur långt är ett snöre?

Så låg ljudnivå som möjligt med så högt luftflöde/tryck som möjligt, med så hög kvalitet som möjligt, med så stor diameter som möjligt, till lägsta möjliga pris.

Vill du ha ett mer specifikt svar behöver du ställa upp lite krav först.

Har Noctua ett alternativ som passar mig så köper jag deras fläkt. Enastående kvalitet och prestanda.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem

Kort och gott, Noctua.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM