Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2013

Min skoldator. Radera fil.

Tjena, jag har en MacBook Pro som skolan gav mig, den är bootcampad, till Windows 7 och den har funkat sk*tbra hela tiden tills jag började använda den igen, hade en period då jag inte använde den på ungefär två månader, vilket fall som hällst, kan jag inte komma in på OS X längre, och det jag undrar är varför jag inte kan radera en viss fil, som jag har lagrat på OS X, när jag försöker ta bort den genom Windows får jag fram ett meddelande "Filen [NAMN] är för stor för målfilsystemet" hur fixar jag detta?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2014
Skrivet av bluemonkey96:

Tjena, jag har en MacBook Pro som skolan gav mig, den är bootcampad, till Windows 7 och den har funkat sk*tbra hela tiden tills jag började använda den igen, hade en period då jag inte använde den på ungefär två månader, vilket fall som hällst, kan jag inte komma in på OS X längre, och det jag undrar är varför jag inte kan radera en viss fil, som jag har lagrat på OS X, när jag försöker ta bort den genom Windows får jag fram ett meddelande "Filen [NAMN] är för stor för målfilsystemet" hur fixar jag detta?

Du försöker alltså ta bort en fil som är i FAT32, via Windows som kör NTFS?

Moderkort: Asus RIVBE | Processor: Intel i7 4930K 4.6 GHz | CPU-kylare: Loop Deluxe | Grafikkort:Asus GTX 1080 Ti Poseidon 2100Ghz | RAM-Minnen: HyperX Beast 2400Mhz | SSD: 240 SSD | Nätagg: Corsair AX1200i | Display: ASUS PG348Q 100 hz | Mus: SteelSeries RIVAL 310 Headphones/Speakers: Razer Tiamat 7.1/ ASUS Strix DSP/Logitech G560/Corsair SP2500| Keyboard:Asus ROG Strix Flare Cherry Brown | Mic: Blue Yeti + Boomarm