Permalänk

Min skoldator. Radera fil.

Tjena, jag har en MacBook Pro som skolan gav mig, den är bootcampad, till Windows 7 och den har funkat sk*tbra hela tiden tills jag började använda den igen, hade en period då jag inte använde den på ungefär två månader, vilket fall som hällst, kan jag inte komma in på OS X längre, och det jag undrar är varför jag inte kan radera en viss fil, som jag har lagrat på OS X, när jag försöker ta bort den genom Windows får jag fram ett meddelande "Filen [NAMN] är för stor för målfilsystemet" hur fixar jag detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bluemonkey96:

Tjena, jag har en MacBook Pro som skolan gav mig, den är bootcampad, till Windows 7 och den har funkat sk*tbra hela tiden tills jag började använda den igen, hade en period då jag inte använde den på ungefär två månader, vilket fall som hällst, kan jag inte komma in på OS X längre, och det jag undrar är varför jag inte kan radera en viss fil, som jag har lagrat på OS X, när jag försöker ta bort den genom Windows får jag fram ett meddelande "Filen [NAMN] är för stor för målfilsystemet" hur fixar jag detta?

Du försöker alltså ta bort en fil som är i FAT32, via Windows som kör NTFS?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |