Problem med tangentbord (löst)!

Permalänk

Problem med tangentbord (löst)!

Hej har ett stort problem och det är att jag inte kan lägga till kontakter pga att tangentbordet inte kommer fram när man ska lägga till namn och allt. Tangentbordet fungerar inte heller när man ska söka efter kontakter.

Vet absolut inte vad jag ska göra..

Det kom tillbaks, när jag startade om mobilen tre gånger..

Visa signatur

Asrock z77 Extreme 4 | Intel I7 2600K 4,6 GHz | GTX 970 EVGA | G.Skill RipjawsX 8GB 2400 MHz | Fractal Design Define R4

Permalänk
Skrivet av gamingfreak:

Hej har ett stort problem och det är att jag inte kan lägga till kontakter pga att tangentbordet inte kommer fram när man ska lägga till namn och allt. Tangentbordet fungerar inte heller när man ska söka efter kontakter.

Vet absolut inte vad jag ska göra..

Det kom tillbaks, när jag startade om mobilen tre gånger..

ta bort den själv istället ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av gamingfreak:

Hej har ett stort problem och det är att jag inte kan lägga till kontakter pga att tangentbordet inte kommer fram när man ska lägga till namn och allt. Tangentbordet fungerar inte heller när man ska söka efter kontakter.

Vet absolut inte vad jag ska göra..

Det kom tillbaks, när jag startade om mobilen tre gånger..

Skrivet av jonatan80:

ta bort den själv istället ?

Vill inte ta bort eller låsa den för andra kanske har detta problem och ser ev denna lösning, så chill på er.

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Skrivet av Jalle64:

Vill inte ta bort eller låsa den för andra kanske har detta problem och ser ev denna lösning, så chill på er.

okej okej den får vara kvar hehe

Visa signatur

Asrock z77 Extreme 4 | Intel I7 2600K 4,6 GHz | GTX 970 EVGA | G.Skill RipjawsX 8GB 2400 MHz | Fractal Design Define R4