Compatible with Windows 7

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

Compatible with Windows 7

https://www.komplett.se/seagate-barracuda-1tb/653050#!tab:ext...

Funderar på att köpa Seagate Barracuda 1tbs hårddisk till min nya dator och har bara en snabb fråga, det står att den är compatible with windows 7. fungerar den med windows 8 då också? förstår inte riktigt varför den inte skulle funka men man vill ju inte köpa något som sen inte fungerar

Tacksam för snabba svar!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svartå. :)
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av vilmerbjorkman:

https://www.komplett.se/seagate-barracuda-1tb/653050#!tab:ext...

Funderar på att köpa Seagate Barracuda 1tbs hårddisk till min nya dator och har bara en snabb fråga, det står att den är compatible with windows 7. fungerar den med windows 8 då också? förstår inte riktigt varför den inte skulle funka men man vill ju inte köpa något som sen inte fungerar

Tacksam för snabba svar!

Japp det gör den, det där är ungefär lika ruttet som klistermärket på min BenQ G2222HDL
Jag menar hallå, det är en skärm vi snackar om, den skall visa bild och har inte ett skit med OS-et att göra.
Samma sak med din hårddisk.

Frer8833:
Jag läste nyss att det behövs hdmi 2.1 eller DP 1.4 för att överföra 4k 120hz till TV-n från datorn. Då behövs också Nvidias senaste starkaste GPU RTX 6000 som har DP 1.4 och nån nyaste starkaste, tror jag, dator-CPU. Har TV-toppmodellerna som du nämnde hdmi 2.1 eller dp 1.4? Annars får jag glömma på ett tag att spela på 4k 120hz. Swedx har paneler på 4k 120hz (visste du inte detta?) men de har bara hdmi 2.0, så jag skrev till dem att uppdatera display-kontakten.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mariefred
Registrerad
Jul 2011

klart den fungerar till både win 7 och 8

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-GTX1080TI-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz