sony xperia z2 vilka hörlurar i förpackningen?

Permalänk
Medlem

sony xperia z2 vilka hörlurar i förpackningen?

Hej!

Jag ska köpa sony xperia z2 men undrade vilka hörlurar som följer med i förpackningen.
I USA så får man med de som har aktiv brusrudisering men har hört att det inte är samma i alla länder.
jag ska köpa den på webhallen.

Permalänk
Medlem

jag fick med båda, Halebop
tror du får med båda med alla, iallfall nu i början

Dock så va dem brusreducering i en egen förpackning och inte i själva mobillådan

Visa signatur

-5700x3D-7900xt-

Permalänk
Medlem

I Sverige följer de brusreducerande endast med telia/halebop.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Är det inte det som är halva grejen, att brusreduceringen är i telefonen (digitalt)?

Permalänk

Jo det är Digital Brusreducering men för att det ska fungera så måste du ha de hörlurarna som är till för det. Vanliga hörlurar kan inte fånga in oljuden som de här kan.

Visa signatur

HAF 922 | Phenom II X6 1055T @ 3.3GHz | Gigabyte GTX 680 WF | Gigabyte 870A-UD3 | Seagate Barracuda 1TB | Crucial RealSSD 64GB | Corsair Vengance 16GB 1600Mhz | 2xBenQ GL2440 | Razer Blackwidow | Steelseries Guild Wars 2 Mouse

Permalänk
Medlem
Skrivet av cobbyman:

Hej!

Jag ska köpa sony xperia z2 men undrade vilka hörlurar som följer med i förpackningen.
I USA så får man med de som har aktiv brusrudisering men har hört att det inte är samma i alla länder.
jag ska köpa den på webhallen.

I själva telefonlådan finns det dom vanliga standar snäckor som brukar följa med telefonen. Vissa operatörer skickar även med de aktivt brusreduserande hörlurarna, dessa kommer i ett separat paket. (Jag köpte min telefon från Halebop)

Det är med andra ord lurar som säljs bredvid telefonen, men man får med dom när man tecknar ett abonnemang.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2448692

Skrivet av Apachi:

Är det inte det som är halva grejen, att brusreduceringen är i telefonen (digitalt)?

Nja, jo. Utan på själva snäckan du sätter i örat sitter det en mic, telefonen tar till sig ljudet och vänder på det och spelar upp det i ditt öra.
Typ som att någon slår på en trumma, men samtidigt slår du lika hårt från andra sidan - dvs det låter inget. I teorin ska detta kunna ge total tystnad om du har snäckorna i örat, men ärligt talat vet jag inte. Jag fick min Z2 i förrgår och har inte provat de brusreducernade lurarna ännu