Problem med Magical jelly bean keyfinder!

Permalänk

Problem med Magical jelly bean keyfinder!

Har detta ovanstående program och mycket nöjd med det! Men när jag ska försöka att luska reda på ett par koder på en extern hårddisk så står det bara " Klienten saknar nödvändiga privilegium "

Hur slipper man det? Kommer ju in på disken i övrigt via USB sladd! Kan inte ta disken och sätta den i en annan ( testade två) dator/er ( har försökt och då kraschade de båda)

Kan man på nått vänster gå in i disken via USB sladden och sen kunna få reda på de olika koderna? Eller finns det nått annat program som " låser upp " hårddisken ( som i övrigt är olåst ) Kan alltså komma åt disken nu. Men inte koderna! I vilken mapp ligger dem?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Problemet löst, delvis!

Tack för svar! Såg först nu att jag hade fått ett svar på min fråga. Jag lyckades finna aktiveringskoden/nyckeln för den hårddisken jag fann! Genom Magic Jelly bean. Innan allt kraschade. Dessvärre är koden/nyckeln tillhörande en märkesdator. Så jag kan troligen inte använda den koden till någon annan dator än just den datorn som originalhårddisken satt i!

Testade använda den koden/nyckeln för att regga en fullt fungerande dator som jag har här hemma. Men fick upp koden OXC004E003. I och för sig spelar det ingen roll då jag har redan har en fullt laglig version nu. Trist att inte "nyckel som nyckel " fungerar på vilken dator som helst!