Går SweC tapeten att köpa för privat bruk?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollhättan
Registrerad
Maj 2014

Går SweC tapeten att köpa för privat bruk?

Hallå! Jag tänkte höra med er om det är någon som vet vart man kan få tag i tapeten som sitter uppe i SweC kontoret? Tack på hörhand!

P.S Jag kan nog ha lagt den i fel forumdel, men jag hade inte tillgång till "Övriga ämnen".

Nätaggregat Corsair AX 850W 80+ Gold | Moderkort Asus P8P67 PRO REV B3 | GPU EVGA GeForce GTX 780 Ti 3GB Superclocked | CPU Intel Core i7 2600K | RAM Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB | Ljudkort Asus Xonar Essence STX | Hårddiskar OCZ Agility 3 120GB + WD 500GB | Mikrofon JJLabs BMC-USB | Hörlur Sennheiser HD 598 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvängen
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av Piederman:

Hallå! Jag tänkte höra med er om det är någon som vet vart man kan få tag i tapeten som sitter uppe i SweC kontoret? Tack på hörhand!

http://i.imgur.com/0hdbzbf.jpg

P.S Jag kan nog ha lagt den i fel forumdel, men jag hade inte tillgång till "Övriga ämnen".

Det vore fett grymt! Jag hade inte klagat heller. Nu vill jag ha den med xD

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006

Frågan har varit uppe innan och jag är ganska säker på att den är specialbeställd?

Alltså inget som finns att köpa i butik.

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Jul 2013

Jag skriver upp mig på Vill-Ha-Den-Tapeten-Listan

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Jan 2004

Är det säkert att det är en tapet och inte bara en backdrop?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Någon stad i sverige
Registrerad
Jul 2008

Har med sneglat på den där Ala Crysis tapeten
Den är tuff!

Linux Kalle - Skaffa dig ett liv!
Torrent Johan - Får ta och tanka hem ett!
-----------------------------------------------------
Overclocking during summer is a bitch!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Osby
Registrerad
Aug 2010

Jag har alltid undrat vart dendär shoppen är för medlemmar där man kan stödköpa skoj saker som sweklockers kaffemuggar antistat-armband .....eller varför inte Swecklockers tryckluft på burk ....lanyards tshirts ..whatever .....är man nörd måste man få visa upp det !

Schablonen hadde vatt en klockren artickel för den extra hängivne !

Carmilla: Intel 2600k, 8gb RAM 1600mhz, SSD EVO840, gtx760,. Workstation/Spelmaskin OS:Windows 8.1
Marcilla: AMD A4, 4gb RAM 1600mhz NAS/SQL/HTPC, OS: Linux MINT

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svartå. :)
Registrerad
Jan 2012

Bild-snack.

Emil.Å: Men gud vad synd att den inte funkade.
Jonas.T: Men vi har den här produkten istället.

Charles Bukowski, poet och författare

"Hur i helvete ska en människa kunna njuta av att väckas 6.30 på morgonen av en alarmklocka, hoppa upp ur sängen, klä på sig, tvinga i sig mat, borsta tänder och hår, och kämpa sig genom trafiken för att ta sig till en plats där man i all väsentlighet tjänar massor av pengar åt någon annan och samtidigt förväntas vara tacksam över möjligheten?"
Sitter på en Asus-fri dator.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
sundsvall
Registrerad
Aug 2010

hade jag haft denna tapeten hade jag lätt haft den vid min datorhörna, alt vid sängen

CoD are for kiddos, Real men are playing Quake
Windows are for noobies real geeks uses Linux
Apple are for horses real animals uses non-fruit shit.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hörby
Registrerad
Mar 2004

Är inte så svårt replikera den i t ex illustrator, kan göra ett försök om någon vill ha den, bara att se till att den kan upprepas både på längd och bredd
Så kan vem som beställa en fototapet alá den!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollhättan
Registrerad
Maj 2014
Skrivet av ODDNAME:

Är inte så svårt replikera den i t ex illustrator, kan göra ett försök om någon vill ha den, bara att se till att den kan upprepas både på längd och bredd

Det hade uppskattats!

Nätaggregat Corsair AX 850W 80+ Gold | Moderkort Asus P8P67 PRO REV B3 | GPU EVGA GeForce GTX 780 Ti 3GB Superclocked | CPU Intel Core i7 2600K | RAM Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB | Ljudkort Asus Xonar Essence STX | Hårddiskar OCZ Agility 3 120GB + WD 500GB | Mikrofon JJLabs BMC-USB | Hörlur Sennheiser HD 598 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2011

Frågan har varit på tapeten tidigare men beslutades att avslås efter klagomål från göteborgare som kände sig bestulna på skämtet.

/stockholmare

2600K • 1050 Ti • 8 GB • 128 + 250 GB SSD • ­1,5 TB HDD • Huawei Pitten

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av milo_:

Frågan har varit på tapeten tidigare men beslutades att avslås efter klagomål från göteborgare som kände sig bestulna på skämtet.

/stockholmare

Hegerfors-klass på den! =D

Better to have and not need, than to need and not have.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvängen
Registrerad
Mar 2008

Vart e Jonas å Emil? vi behöver svar nu >:(

*tar över forumet*

Yarr!! ingen överlever om vi inte får våra coola honeycome duk!!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2013

Det är väl bara att göra en kopia i exempelvis photoshop och beställa som fototapet?

CoreOS

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2009

Jag som trodde dem använde greenscreen...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Älvängen
Registrerad
Mar 2008
Skrivet av n0rp:

Jag som trodde dem använde greenscreen...

Ouch .. xD

Trädvy Permalänk
SweClockers
Andreas Dimestam
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2002

Den är specialbeställd, men det går alltid att göra en likadan och skicka till något tryckeri som fixar fototapeter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Jan 2006
Skrivet av ZOiDVOiD:

Jag har alltid undrat vart dendär shoppen är för medlemmar där man kan stödköpa skoj saker som sweklockers kaffemuggar antistat-armband .....eller varför inte Swecklockers tryckluft på burk ....lanyards tshirts ..whatever .....är man nörd måste man få visa upp det !

Schablonen hadde vatt en klockren artickel för den extra hängivne !

Jag fick ju en specialmugg av sambon som hon fixade själv (som ni ser på avataren), har frågat förut om de inte kan fixa en shop med sweclockersprylar. Vill ha massa saker! Det är många som skulle vilja ha en shop som ni ser på Gilla-knappen på det citerade inlägget b.la.

Evolv ITX TG - Z270i Gaming Pro Carbon - i7 7700K - Noctua NH-D15s - 16GB Vengenance LPX Black 3000MHz - MSI GTX 1050 2GB Gaming X - M.2 960 Evo 250 GB - Samsung 840 Pro 512GB - Newton R3 600W - Dell U2515H. I hemmet: HTPC NUC I5 * NUC I3

Trädvy Permalänk
Festpilot, Geeks Gaming
David Kvist
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2012
Skrivet av ODDNAME:

Ja gör gärna ett försök. Fett skönt att ha något liknande på väggarna här hemma

Synpunkter på min moderering? Kontakt:
| PM:a mig | Maila mig | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret |
Testpilot, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin
| Geeks Officiella Discord-server |
Forumregler

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Motala
Registrerad
Jan 2006
Skrivet av DavidtheDoom:

Ja gör gärna ett försök. Fett skönt att ha något liknande på väggarna här hemma

Låter bra och sedan kanske som bakgrund till skrivbordet vore ju super samtidigt.

Evolv ITX TG - Z270i Gaming Pro Carbon - i7 7700K - Noctua NH-D15s - 16GB Vengenance LPX Black 3000MHz - MSI GTX 1050 2GB Gaming X - M.2 960 Evo 250 GB - Samsung 840 Pro 512GB - Newton R3 600W - Dell U2515H. I hemmet: HTPC NUC I5 * NUC I3

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Okt 2004

Gief till mitt "pojkrum"!

CPU: AMD Ryzen 1700x @ 3.8GHz || Mem: 16GB Corsair LPX 3000mhz || Mobo: Asus x370 Prime || GPU: EVGA Geforce GTX1070 SC || SSD: WD black 500GB m2 || OS: Linux Mint/Win 10 || Monitor: Dell 43" 4K P4317Q

Citera om du vill ha svar :)