Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2013

Sommarjobb

Tjena tjena! Har letat som en galning efter ett sommarjobb/ Jobb i år eftersom jag går ut 3an nu den 4e juni. Tyvärr har det inte givit något resultat än och tänkte höra med er om ni har några bra ideér om vad man kan göra som "hemma" sommar arbete? tex sälja saker eller som att hjälpa till mindre IT tekniska att bygga ihop en dator eller sånt. Tex man frågar kunder vad han vill använda datorn till, vilka krav och budget sen så arbetar man ihop en lista med komponenter mm och sedan även hjälper att sätta ihop datorn. Det behöver inte handla om datorer utan vad som helst egentligen.

Går bygg med inriktning snickeri så kan även bygga ihop något eller så. som ett skrivbord eller en bänk, lådor, Chassin?
Mvh// Tazk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2002
Skrivet av tazk3n:

Tjena tjena! Har letat som en galning efter ett sommarjobb/ Jobb i år eftersom jag går ut 3an nu den 4e juni. Tyvärr har det inte givit något resultat än och tänkte höra med er om ni har några bra ideér om vad man kan göra som "hemma" sommar arbete? tex sälja saker eller som att hjälpa till mindre IT tekniska att bygga ihop en dator eller sånt. Tex man frågar kunder vad han vill använda datorn till, vilka krav och budget sen så arbetar man ihop en lista med komponenter mm och sedan även hjälper att sätta ihop datorn. Det behöver inte handla om datorer utan vad som helst egentligen.

Mvh// Tazk

Var bor du? Tidningsbud brukar det alltid finnas tycker jag, iaf åt andra jag kollat åt.

Datorer - Macbook Pro 13" late 2013 / MacBook Air 13" late 2013
Hörlurssystem - DacMagic Plus > Sennheiser HD650 / NAD HP50
Ljudsystem - HRT Music Streamer II+ > NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 911 Carrera S

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2013
Skrivet av Jilted:

Var bor du? Tidningsbud brukar det alltid finnas tycker jag, iaf åt andra jag kollat åt.

Vallentuna Jo har tänkt att söka till Bring eller vad de heter som har de gröna mopparna

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2002
Skrivet av tazk3n:

Vallentuna Jo har tänkt att söka till Bing eller vad de heter som har de gröna mopparna

http://www2.premo.se/rekryt/index.php?lang=se

Finns säkert fler, bara googla Kolla med bemaningsföretag också, typ student consulting osv.

Datorer - Macbook Pro 13" late 2013 / MacBook Air 13" late 2013
Hörlurssystem - DacMagic Plus > Sennheiser HD650 / NAD HP50
Ljudsystem - HRT Music Streamer II+ > NAD C356BEE > DALI Mentor 6
Bilpark - Porsche 911 Carrera S