Permalänk
Medlem

Windows 8 .iso

Hej, jag undrar vart jag kan få tag i en Windows 8.1 .iso fil så jag kan installera ett nytt windows enligt den här guiden. Hittar bara Windows 7 .iso filer.

Tack på förhand
// Addeuz

Permalänk
Medlem
Permalänk

***bort/moderator***

Tror att microsoft hemsida har dessa att ladda ner snällt nog.

Här har du några versioner: http://www.microsoftstore.com/store/mseea/sv_SE/cat/Windows-8...

Tänk på att windows 8.1 fungerar som windows 8.0 när det gäller nycklar.

Tagit bort §7 snack
Permalänk
Medlem
Skrivet av Deathdevil:

Tänk på att windows 8.1 fungerar som windows 8.0 när det gäller nycklar.

Förlåt om jag ställer dum fråga.
Menar du att en Windows 8.0 nyckel kan direkt installera 8.1, utan att behöva gå 8.0 och sen uppgradera?

Permalänk
Skrivet av Paddanx:

Förlåt om jag ställer dum fråga.
Menar du att en Windows 8.0 nyckel kan direkt installera 8.1, utan att behöva gå 8.0 och sen uppgradera?

Det stämmer bra det

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

När jag laddar ner 8 där ifrån så står det att min produktnyckel inte kan användas för att ladda ner återförsäljarversion av Windows 8, hur ska jag lösa det? Det var den produktnyckeln som jag hittade i min dator med hjälp av Belarc advisor..

Permalänk
Skrivet av Addeuz:

När jag laddar ner 8 där ifrån så står det att min produktnyckel inte kan användas för att ladda ner återförsäljarversion av Windows 8, hur ska jag lösa det? Det var den produktnyckeln som jag hittade i min dator med hjälp av Belarc advisor..

Vad har du för dator? Kom den med W8?
Har du ingen lisens-lapp på datorn kan du redan nu glömma att det kommer funka tyvärr om det är en märkesdator. Detta gäller även ifall du har köpt begagnat.

Permalänk
Forumledare

*Tråd rensad*

Editerat bort snack om piratkopiering vilket ej är tillåtet enligt §7 i regelverket

screamin-daemon/moderator