Chrome - Google välja nytt fönster

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mölndal
Registrerad
Jul 2001

Chrome - Google välja nytt fönster

Hej
Jag kan inte komma på om det går att ändra till att alla nya sidor öppnas i nytt fönster ( INTE FLIKAR )
Nu öppnas allt i ny flikar och det är ganska lätt gjort att man stänger och förlorar vad man kanske skriver på en viss flik

Hawk

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2001

Hej
Testa det här tillägget.
"If you hate when you click the link and Chrome opens it in a new or a new background tab, or even in a new window, then this extension is for you."

W7P - Asus Z97-A -=- Intel 4790K -=- Corsair XMS3 1866MHz -=- Corsair F3 120GB SSD
Gainward "GS" GeForce 460 GTX -=- Corsair CX750W -=- Antec Performance One P180

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av Hawk:

Hej
Jag kan inte komma på om det går att ändra till att alla nya sidor öppnas i nytt fönster ( INTE FLIKAR )
Nu öppnas allt i ny flikar och det är ganska lätt gjort att man stänger och förlorar vad man kanske skriver på en viss flik

Vet inte hur bra den funkar men det finns en chrome extension som heter "New Tab, New Window". Kanske kan vara något att prova.

i7 6700k @ 4.6GHz | NH-U12S | ASUS Maximus VIII Gene | EVGA 1080 FTW | 16GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 850 Evo M.2 250GB, 840 250GB, 840 EVO 120GB | 2x2TB | Silverstone TJ08B-E | XB271HU | QX2710 | U2412M | Filco Majestouch MX Brown TKL

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
SweClockers forum
Registrerad
Aug 2012

När vi ändå har en tråd uppe om att det är alldeles för lätt att stänga flikar i chrome, vet någon om man kan ta bort "X" på flikarna helt? Utan att fästa dem.

Guide: Roota din HTC - BB-Kod-knappar på Prisjakt

Min burk - Kvävekyld till 80%
8700K@stock
1070 Ti@stock

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Mölndal
Registrerad
Jul 2001

Hittade den här sidan
http://superuser.com/questions/166479/force-chrome-to-open-new-pages-in-new-window-not-tab-when-opened-from-a-progr

Men jag kan inte ens öppna regedit.....!!!!
Om någon kommer med förslag om olika program, var vänlig skriv dit en länk

Hawk

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jan 2010
Skrivet av Hawk:

Hittade den här sidan
http://superuser.com/questions/166479/force-chrome-to-open-new-pages-in-new-window-not-tab-when-opened-from-a-progr

Jag ber om ursäkt för att jag glömde servera min hjälp på silverfat.

i7 6700k @ 4.6GHz | NH-U12S | ASUS Maximus VIII Gene | EVGA 1080 FTW | 16GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 850 Evo M.2 250GB, 840 250GB, 840 EVO 120GB | 2x2TB | Silverstone TJ08B-E | XB271HU | QX2710 | U2412M | Filco Majestouch MX Brown TKL

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2001
Skrivet av Hawk:

Hittade den här sidan

Hej igen
Kan du inte öppna regedit? P.g.a. vad isåfall?.. hittar du det inte eller har du inte admin behörighet?

Om du inte hittar regedit, skriv regedit i sökfältet på det i win8 eller win7. Har du avinstallerat windows search i win7?, gå in på startknappen-> Alla program->Tillbehör->Kör, (Kör öppnas) skriv in regedit och tryck enter.

W7P - Asus Z97-A -=- Intel 4790K -=- Corsair XMS3 1866MHz -=- Corsair F3 120GB SSD
Gainward "GS" GeForce 460 GTX -=- Corsair CX750W -=- Antec Performance One P180