skicka nerladdad app via två galaxy telefoner

Permalänk
Medlem

skicka nerladdad app via två galaxy telefoner

Hej!

Har köpt en Samsung galaxy s5 och vill skicka en nerladdad app från min s3a till s5an men har inte lyckats kommit på hur jag gör det. Är det möjligt? Isåfall hur?

Mvh
Krawlezt

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Krawlezt:

Hej!

Har köpt en Samsung galaxy s5 och vill skicka en nerladdad app från min s3a till s5an men har inte lyckats kommit på hur jag gör det. Är det möjligt? Isåfall hur?

Mvh
Krawlezt

Google Play Butik såklart. Öppna > Mina appar > Alla, skrolla/sök tills ni hittar den.

Permalänk
Medlem

är det en APK-fil så prova med Dropbox

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Google Play Butik såklart. Öppna > Mina appar > Alla, skrolla/sök tills ni hittar den.

Ska testa!

Skrivet av m4gnify:

Det är det men har inte filen kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Den fanns inte där, kan det bero på att jag laddade ner den från nätet och inte google play?

Permalänk
Medlem

Titanium backup

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krawlezt:

Den fanns inte där, kan det bero på att jag laddade ner den från nätet och inte google play?

Vet inte hur du menar. Har du en APK-fil? Ladda i så fall upp den på Dropbox. Den borde ligga i Downloads-mappen eller nåt sånt.
Dropbox kan du ladda ner från Google Play till telefonen, eller http://dropbox.com till datorn.

Har du inte en APK-fil så får du väl ladda ner appen från Google Play.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Vet inte hur du menar. Har du en APK-fil? Ladda i så fall upp den på Dropbox. Den borde ligga i Downloads-mappen eller nåt sånt.
Dropbox kan du ladda ner från Google Play till telefonen, eller http://dropbox.com till datorn.

Har du inte en APK-fil så får du väl ladda ner appen från Google Play.

Jag har en app, men inte APK-filen kvar så har bara själva appen. Appen finns inte på Google play och är borttagen från där jag laddade ner den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

googla lite, och kör via datorn, du kan dra ur appar via en USB kabel om den är viktig för dig.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Är telefoen rootad så kan du ju köra med es fileexplorer och kopiera apk filen från ena till andra telefonen ligger ju under data/app sen finns det en som heter app-private där ligger de appar du köpt osv