Lagringsutrymme försvinner

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2010

Lagringsutrymme försvinner

Jag har en (C: )SSD på 111 GB som jag har Windows och några små program på och en annan(D: ) där jag har spel, media osv.
Efter att ha installerat Watch Dogs på hårddisk D så testade jag spelet, datorn kraschade och när jag startade upp datorn igen så märkte jag att jag enbart hade 4 GB kvar på C. Innan hade jag 30-50 GB ledigt. Möjligtvis så kan något ha installerats på C men jag hittar inget, har avinstallera spelet.
Nu har jag kollat igenom hela C och jag får bara ihop 50 GB totalt men ändå har jag bara 4 GB ledigt.

Hur kommer det här sig och finns det någon bra lösning på problemet? Kan inte ens surfa länge nu innan jag är tvungen att starta om mozilla så att jag får lite plats.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2011

Kolla med t.ex Treesize Free vad som tar upp plats.

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.