Alternativ till NVIDIAs 3D mjukvara

Permalänk

Alternativ till NVIDIAs 3D mjukvara

Tjena Sweclockers.

Jag har skaffat en 3D skärm och vill prova spela i 3D, jag klickade mig in på Nvidias kontroll panel, klickade på "Enable stereoscopic 3D" o kom in på en installations wizard. grymt. Bara det att den ville installera Nvidias vision kit med deras emitter och deras glasögon, jag känner inte för att köpa deras paket när jag redan har inbyggd emitter och glasögon redan.

Finns det någon väg runt detta? Eller måste jag skaffa något annat program, i såfall vilket?

Tacksam för svar!

Permalänk
Permalänk

har läst lite om det där, har du använt det själv? för det var många som var missnöjda med sitt köp tankar gratis-trial nu hoppas det är bra!

Permalänk
Medlem

provat med filmer och liknande men inte mer än det

Permalänk
Medlem

Att installera "Nvidia Vision Kit" ingår väl i Wizarden? Dvs. oavsett om du har det inbyggt eller inte. Programmet vill veta ifall du har det inkopplat eller inte.

Kör hela installationen?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Skrivet av EyeNEye:

Att installera "Nvidia Vision Kit" ingår väl i Wizarden? Dvs. oavsett om du har det inbyggt eller inte. Programmet vill veta ifall du har det inkopplat eller inte.

Kör hela installationen?

Jag kan ha varit missledande, jag har alltså inte Nvidias vision emitter inbyggd. Jag har Samsungs egna. TriDef programmet som är länkat ovan var precis vad jag letade efter!