A-Jays one+ fungerar inte på min Android! Hjälp!

Permalänk

A-Jays one+ fungerar inte på min Android! Hjälp!

Hej SweC!

Köpte ett par A-Jays one+ som skall vara speciellt designade för Android. Jag har en Samsung Galaxy 3 LTE men får tyvärr bara ljud i ena hörluren när jag testar, den högra fungerar inte. På min flickväns Iphone och i min dator fungerar lurarna jätte bra. Även kollat så att jag inte har mono som ljud utan stereo i inställningarna. Har även blåst lite i ljudingången men problemet kvarstår. Alltså att enbart den vänstra hörluren fungerar men inte den högra vilket är riktigt jobbigt. Googlat ett tag men inte hittat något som hjälpt mig. Någon som har haft samma problem som kan hjälpa mig? Vill även tillägga att jag inte haft problem med andra hörlurar, utan bara dessa.

Hjälp!

mvh

Permalänk
Medlem

Låter konstigt. Det finns en JAYS Headset Control app på Google play store, men tvek om det fungerar trots en nedladdning. Värt ett försök om inte annat. Men då det verkar fungera på andra enheter lutar det åt din mobil kan jag tycka? Fungerar andra lurar till din (S)3a?

Om andra fungerar, men inte dessa, borde du kanske gå tillbaka till där du köpte lurarna, och försöka få testa ett par nya. (Vilket man oftast inte får, men att fråga är gratis.) Alternativt kan du fråga om de har ett demo-ex.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte Radeon RX 7800 XT GAMING OC | Fractal Design North XL White | Gigabyte B650 UD AX | Arctic Liquid Freezer III 280 A-RGB | Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD | be quiet! PURE POWER 12 M 750W | Kingston FURY Beast DDR5-6000 - 32GB - CL30