Hopplockat vattenkylningspaket. Har jag allt jag behöver?

Permalänk
Medlem

Hopplockat vattenkylningspaket. Har jag allt jag behöver?

Jag har tänk expandera med en till radiator och kylning för grafikkorten vid ett senare tillfälle. Har jag allt jag behöver för att montera och kyla processorn i paketet jag plockat ihop? Fläktar har jag redan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Jag har tänk expandera med en till radiator och kylning för grafikkorten vid ett senare tillfälle. Har jag allt jag behöver för att montera och kyla processorn i paketet jag plockat ihop? Fläktar har jag redan.

Ser bra ut vad jag kan se. Sen en rolig grej är om du köper en temp mätare för vattnet, du måste inte men jag tyckte det var roligt att ha på mitt system.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyzed:

Ser bra ut vad jag kan se. Sen en rolig grej är om du köper en temp mätare för vattnet, du måste inte men jag tyckte det var roligt att ha på mitt system.

Är också i gång med att planera en vattenloop. Kan du rekommendera någon temperatursensor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av aniron:

Är också i gång med att planera en vattenloop. Kan du rekommendera någon temperatursensor?

Jag köpte den här, väldigt enkel och bra enligt mig. http://www.inet.se/produkt/5321525/phobya-temperatursensor-g1...
Det är alltså en temp sensor med egen display.

Permalänk
Medlem

Tack för svar. Order lagd. Ska bli kul att prova på vattenbygge. Nu är skatteåterbäringen slut

Permalänk
Medlem

Lycka till

Permalänk

Jag pengarna försvinner fort när man har kul. Välkommen till vatten världen.