Problem med säkerhetskopiering

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Maj 2014

Problem med säkerhetskopiering

Hej!

För ungefär en vecka sedan fick jag detta meddelande

då ringde jag Inet (min datortillverkare) dom tyckte jag skulle köpa en ny hårddisk. Så jag köpte en ny hårddisk och en extern som jag kunde göra en säkerhetskopia på, så jag sedan skulle kunna installera det på min nya hårddisk. När jag gjorde en säkerhetskopia avbröts den och jag fick detta medelande

Så här ser det ut i händelseloggen

Vet någon hur jag kan lösa detta eller ett annat sätt att få över allt annat på den nya hårddisken som kanske funkar

Specs:

Operativsystem: Microsoft Windows 7 Home premium
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-2500K CPU @ 3.30GHz, 3301 Mhz, 4 kärnor, 4 logiska processorer
Grafikkort: Nvidia GTX 570
Hårddisk: Samsung SpinPoint F3 HD103SJ

Tack!

Trädvy Permalänk
Rekordmedlem
Plats
Salstad
Registrerad
Feb 2009

Du får kanske kopiera manuellt och hoppa över det som är skadat om det är "oläsbart" koncentrera dig på att kopiera personliga filer, allt annat går att lösa med lite bök

Ryzen 5 2400G, Asus ROG STRIX B350-F Gaming, 500GB Samsung 970EVO NVMe M.2 och en väldig massa masslagring. Seasonic Focus+ Gold 650W, Antec P 180 med Schyte o Sharkoon fläktar via en t-balancer, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K
Främre ljudkanalerna återges via Behringer DCX2496, högtalare Truth B3031A, Truth B2092A Har också Oscilloskop, mätmikrofon och en Colorimeter.