Permalänk

Använd share-grejen ner till höger om bilderna för att få fram BB-koden som du kan klistra in här. Så slipper folk klicka på länkar.

Vad gäller bilden på mannen så säger jag "Gå närmare!", men jag tycker det är härligt att man inte ser vem det är han skrattar med. Stort plus för det. Det blir lite mysteriskt och intressant då. Men vad bidrar övre halvan av bilden med? Frågor man får lära sig ställa sig själv.

Men du har något på gång! Keep it up!

Tycker det är lite dåligt med selfies i den här tråden! Kan jag starta en trend? (Tror jag inte. )

Cookin' by bjoernfan, on Flickr

Visa signatur

There is no future in timetravel.
site: undef.io - foto: bildad.se, flickr
Det enda vettiga är att sitta i en låda och dricka öl ur en hatt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av björnfan:

Använd share-grejen ner till höger om bilderna för att få fram BB-koden som du kan klistra in här. Så slipper folk klicka på länkar.

Vad gäller bilden på mannen så säger jag "Gå närmare!", men jag tycker det är härligt att man inte ser vem det är han skrattar med. Stort plus för det. Det blir lite mysteriskt och intressant då. Men vad bidrar övre halvan av bilden med? Frågor man får lära sig ställa sig själv.

Men du har något på gång! Keep it up!

Tycker det är lite dåligt med selfies i den här tråden! Kan jag starta en trend? (Tror jag inte. )

https://farm4.staticflickr.com/3865/15206993280_70738e432f_b....

Cookin' by bjoernfan, on Flickr

Fixade bilderna!

Hmm.. När jag tog det fotot var jag nere på stan i Gävle och tanken från början var inte att ta fotot jag faktiskt tog, utan skulle till boulognerskogen och fota lite där. Hursomhelst märkte jag att Gävle verkligen är stressat. Alla stressar runt. Ingen som faktiskt tar en lugn dag, kollar runt och ser hur fint faktiskt Gävle är. Och så såg jag denne man med sin vän, sitta vid ett cafe, dricka kaffe, skratta och snackade massa strunt. Jag smög in en bild lite snabbt helt enkelt.

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem

Svartedalen cykelspegling by Zarako, on Flickr

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Dags för lite hösttråd enligt mig!

Permalänk
Medlem
Visa signatur
Permalänk

Hösten börjar vara här på allvar nu. Dags för hösttråd?

Karlstad old Bathhouse by Ryuu Tora, on Flickr

Karlstad CCC by Ryuu Tora, on Flickr

The Colors of Autumn by Ryuu Tora, on Flickr

Permalänk
Medlem

Lite sommargräs finns det allt kvar nu när hösten är här.

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem

köpte handskar idag, det är höst nu!!! kanske mod har varmt och skönt

Visa signatur

AMD 5900X + Noctua NH-U12A / Gigabyte X570S Aero G / XFX RX 6800XT Merc 319 / 64 Gb RAM / Fractal Design Pop Silent Vit + PSU Seasonic Prime PX 750

Permalänk
Medlem

Från i onsdags.
Fick vara tre kvällar på samma ställe för att få något

141001 by Linussj, on Flickr

141001 by Linussj, on Flickr

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Fortsätt här: http://www.sweclockers.com/forum/103-foto-och-video/1325436-f...

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||