[UX31] Laddningssladden gått sönder. Vart får jag tag på en ny?

Permalänk

[UX31] Laddningssladden gått sönder. Vart får jag tag på en ny?

Tappade datorn i golvet igår kväll och den lilla taggen från laddningssladden gick sönder så jag inte kan sätta i laddaren.
Har halv panik då jag inte har någon annan dator till jobbet och har bara några få timmars batteritid kvar..

Det är en UX31 zenbook. Hur samt vart kan jag snabbast få tag på en laddare till den?

MvH
Britta

Permalänk
Skrivet av brittaspjut:

Tappade datorn i golvet igår kväll och den lilla taggen från laddningssladden gick sönder så jag inte kan sätta i laddaren.
Har halv panik då jag inte har någon annan dator till jobbet och har bara några få timmars batteritid kvar..

Det är en UX31 zenbook. Hur samt vart kan jag snabbast få tag på en laddare till den?

MvH
Britta

tappa du datorn så själva pluggen är skadad så kommer nog "honan" den som sitter inne i datorn också vara bruten.
då funkar det inte bara med ny laddare

ny multiladdare från clasohlsson ? följer ju med kontakter så dom passar dom flesta datorer.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Skrivet av jonatan80:

tappa du datorn så själva pluggen är skadad så kommer nog "honan" den som sitter inne i datorn också vara bruten.
då funkar det inte bara med ny laddare

ny multiladdare från clasohlsson ? följer ju med kontakter så dom passar dom flesta datorer.

Tänkte inte på det... Hålet är så litet så det är svårt att se in i det och kolla hur honan ser ut.

Tack för tipset svänger förbi där och kollar!