Watch Dogs. Bunden till accountet?

Permalänk
Inaktiv

Watch Dogs. Bunden till accountet?

Hejsan sweclockers!

Ja. Som trådens rubrik säger. Nu när jag har installerat Watch dogs på datorn och mitt Uplay account är den då bunden till mitt konto?

Tänkte ge bort det här annars på sweclockers.

Med vänlig hälsning/Panik

Permalänk
Medlem

Accountet?

Permalänk
Medlem

ja det är bundet

Visa signatur

CPU : 12900KS GPU : 3090 Strix OC RAM : G.Skill 32GB 6600MHz 34-40-40-105SSD : 2st SN850 1TB Bildskärm 1: Strix PG279Q 1440p@165Hz G-SYNC Bildskärm 2: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Bildskärm 3: Asus VG27AQ 27" 1440p@165Hz Vattenkylning CPU,GPU och RAM, 3*360 rad

Permalänk
Medlem

Tänkte dra en liknelse till en prostituerad men sen kom jag på att det här är inte flashback och det kan vara mer eller mindre olämpligt här...

Det räcker med att säga: Kan du se spelet i ditt Uplay-account är det nog kört.

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Osprey:

Accountet?

Wow! Tack för snabbt och bra svar / fråga!

Skrivet av Boozfob:

ja det är bundet

Fan också..... Kan man inte ge bort det till någon annan? som en present?

Skrivet av Njure:

Tänkte dra en liknelse till en prostituerad men sen kom jag på att det här är inte flashback och det kan vara mer eller mindre olämpligt här...
Det räcker med att säga: Kan du se spelet i ditt Uplay-account är det nog kört.

Ok tack!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

Fan också..... Kan man inte ge bort det till någon annan? som en present?

Precis som med alla andra spel som ligger bundna i Steam, Origin, Battle.net, U-play m.fl så nej.
Vill du ge bort spelet måste du göra det innan du lägger in koden på ditt konto.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Eller ge bort kontot! Långsökt, jag vet, men ändå. Möjligheten finns i alla fall!

Visa signatur

Moderkort: ASUS Z97-A | CPU: Intel Core i5 4670K @ 4,0GHz | GPU: MSI GeForce GTX 770 | Lagring: Intel 330 Series 120GB SSD + 2TB Seagate Barracuda | RAM: Corsair CL10 2 x 8GB 1600MHz DDR3 | PSU: Fractal Design Newton R3 600W | Optisk enhet: ASUS DRW-24F1ST |Skärmar: LG W2453V 24" + Envison L905A | Tangentbord: Saitek Cyborg Keyboard | Mus: Razer Naga 2012 Edition

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Exicutor:

Eller ge bort kontot! Långsökt, jag vet, men ändå. Möjligheten finns i alla fall!

Ja vet. Har doc assassins creed på det också

*Citera gärna nästa gång! Annars ser jag inte OM någon har skrivit i tråden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon186265:

*Citera gärna nästa gång! Annars ser jag inte OM någon har skrivit i tråden!

Off topic: Jag förstår att många använder sig av funktionen att lista citat, för att se om någon svarat på ens eget inlägg; det är förstås bekvämt, men som alla vet kan det ha hänt något i en tråd utan att den egna kommentaren har blivit bemött; och har man skapat en tråd torde det ligga i det egna intresset att bevaka denna. Dessutom finns risken att det onödigt ofta blir kilometerlånga citat. Om aktiviteten inte är rasande hög kan man lätt använda "Mina trådar".

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Osprey:

Off topic: Jag förstår att många använder sig av funktionen att lista citat, för att se om någon svarat på ens eget inlägg; det är förstås bekvämt, men som alla vet kan det ha hänt något i en tråd utan att den egna kommentaren har blivit bemött; och har man skapat en tråd torde det ligga i det egna intresset att bevaka denna. Dessutom finns risken att det onödigt ofta blir kilometerlånga citat. Om aktiviteten inte är rasande hög kan man lätt använda "Mina trådar".

Han skrev 8 dagar efter att jag fick svar från TiasE. Då jag också tyckte att jag verkligen fick svar på min fråga (2014-06-22, 14:51). TiasE fick också en gilla för att jag inte vill spamma sönder tråden. Det var bara av en tillfällighet jag gick in i denna igen och såg detta.

*PS du fick en "gilla" och skicka ett PM till mig nästa gång du har synpunkt så slipper vi spamma sönder här

/end/end.