Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2011

mus med samma passform som QPAD 5k

Hejsan,

Jag älskar passformen på QPAD 5k, och undrar om det finns någon billigare variant på den? Jag kör inga FPS spel, bara league ibland. Men jag har märkt att passformen är markant bättre än min logitech G300(400?). Om det finns någon billgare variant t.ex 300kr kanske vill jag slå till på en sån!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sala
Registrerad
Apr 2003
Skrivet av ChineseClocker:

Hejsan,

Jag älskar passformen på QPAD 5k, och undrar om det finns någon billigare variant på den? Jag kör inga FPS spel, bara league ibland. Men jag har märkt att passformen är markant bättre än min logitech G300(400?). Om det finns någon billgare variant t.ex 300kr kanske vill jag slå till på en sån!

Du har ju en billigare variant av samma mus med lägre dpi som kanske är nåt för dig

Asus P8P67 PRO REV B3 | Intel Core i5 2500K 3,3GHz @ 4,5 GHz med Corsair H100i | Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X | XFX Core Edition 750W | Fractal Design Arc | Corsair SP2500 högtalare | SteelSeries Siberia v2 Svarta hörlurar | QPad mk-50 & 5k tangentbord & mus | Asus Xonar DGX | Oneplus One 64 gb

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Rönnigne
Registrerad
Nov 2007

Mionix Naos, Steelseries WoW cata och Func MS-3 är de jag vet är liknande, iaf från de mer kända tillverkarna. Func MS-3 speciellt har i mitt tycke bättre passform än Qpad. WoW cata musen slänger på en massa extra knappar, Mionix och Qpad är nästan samma.