Kontrollera om min Galaxy s5 fungerar

Permalänk
Medlem

Kontrollera om min Galaxy s5 fungerar

jag har lyckats förstöra min samsung galaxy s5, skärmen har gått i 100 delar.
Nu vill jag veta om jag kan kontrollera på något vis om den fortfarande fungerar som den ska så det bara är skärmen som är trasig.
När jag kopplar in den till datorn så får jag upp i utforskaren " (mitt namn) s5" bärbar mediaspelare.
Finns det något program jag kan få tag på som kontrollerar min telefon? jag har såklart pinkod och såntdär lösenord där man drar med fingret

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diablo_Lino:

jag har lyckats förstöra min samsung galaxy s5, skärmen har gått i 100 delar.
Nu vill jag veta om jag kan kontrollera på något vis om den fortfarande fungerar som den ska så det bara är skärmen som är trasig.
När jag kopplar in den till datorn så får jag upp i utforskaren " (mitt namn) s5" bärbar mediaspelare.
Finns det något program jag kan få tag på som kontrollerar min telefon? jag har såklart pinkod och såntdär lösenord där man drar med fingret

Snabba svar uppskattas väldigt mycket!

Permalänk
Medlem

Via http://www.kjell.com/sortiment/telefoni-kommunikation/mobilte... t ex går väl antar jag.

Men tycker det borde gå på något enklare vis dock, eller framförallt billigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lossah:

Via http://www.kjell.com/sortiment/telefoni-kommunikation/mobilte... t ex går väl antar jag.

Men tycker det borde gå på något enklare vis dock, eller framförallt billigare.

något program till datorn hade varit det bästa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Diablo_Lino:

något program till datorn hade varit det bästa

har beställt ny skärm nu i alla fall så får vi se hur det går

Permalänk
Medlem

Om du får upp den i datorn så lär det nog bara vara displayen som är trasig, Däremot så kan det vara så att verkstaden tycker att t.ex rear caset måste bytas om det finns märken i det. Kan bli problem med att få den ip67 igen om det finns märken i rear caset.

Skrivet av Diablo_Lino:

har beställt ny skärm nu i alla fall så får vi se hur det går

Då lär den inte vara vatten tålig efter din reparation om du gör den själv, Men lycka till!