Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Hjälp G27 Steering Wheel svarar dåligt i svängningar

Permalänk

Hjälp G27 Steering Wheel svarar dåligt i svängningar

Hej, Jag har stött på ett litet problem ingen aning hur detta skedde men iallafall jag satt och spelade som vanligt med min nya G27 i euro-truck simulator 2 och så märkte jag va konstigt ratten svarar i spelet den följer liksom inte med i rörelserna jag gör och är efter ganska långt efter, antog att detta va ett game bug så stängde av spelet och kollade min Logitech Profiler med hjulet och märkte där också att ratten response time är väldigt dålig den typ är 200 grader efter vad jag svänger och den kommer inte fullt ut heller vet inte om detta betyder att den är trasig har funkat bra tills nu och fick den i onsdags var mycket nöjd med packetering och skicket den var i när den kom och funkade felfritt tills nu då. den lyser och svänger när man startar datorn och knapparna och sånt funkar på den

Permalänk
Medlem

Du kan ju börja med att testa ett annat spel.

Permalänk

tror du missförstod tråden jag är inne i så kallade Logitech Profiler vilket betyder att man kan ändra sina inställningar för Logitech G27 och kolla så allt funkar korrekt men nu är det så att i testet jag kollar ratten så svänger jag men på displayen jag ser svänger den väldigt långsamt efter och hänger inte i närheten med

UPPDATERING:

Vid 200 graders svängning följer ratten med men vid 900 graders svängning följer den inte med direkt vet inte om detta är känt men ska testa euro truck igen och kolla om ratten hänger med installerade om drivrutinerna verkar ha fixat 200 grader ska kolla spel

Inget resultat det är fortfarande fel

Permalänk
Medlem

Går den inte kalibrera i logitechs mjukvara?