Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2014

Problem med usb portar

Hej jag visste inte vars jag skulle vända mig men sweclockers verkar kunniga så jag hoppas att någon snäll själ kan hjälpa mig. Det är så här att jag köpte en dator för ca ett år sen. För 20 lök, kan skriva vad jag har för saker i datorn när jag kommer hem och kan kolla vad allt heter. Men iaf till problemet, notera att jag har aldrig haft det här problemet under dem ca första 8:a månaderna. När jag sitter och spelar så kan helt plötsligt tangentbordet lägga av och blir svart i ca 3-4 sekunder sen går det igång igen. Sen till headsetet så om vi tar t.ex att jag sitter och spelar ett spel t.ex cs med mina kompisar och sitter med dem i skype, då kan man mick sluta fungera och då hör dem inte mig, då måste jag koppla ur usb porten till headsetet och sätta in den igen så hör dem mig. Men då lägger ljudet av i spelet istället? Då måste jag slå på och av ljudet i spelet och då funkar ljudet men då hör inte kompisarna mig igen... Så det är sjukt irriterande. Och headsetet och tangentbordet är ca 5 månader gamla. Spelade med dem i nån månad utan problem. Provade köpa nytt headset samma sak iallfall. Så jag antar att det skulle kunna vara mitt moderkort och att det har med usb portarna att göra? Vi har provat omformatera flera gånger fast det blir samma resultat. Senaste drivrutinerna på allt och det står att allt funkar som det ska? Ber om ursäkt för att det blev så lång text. Mvh Kim Jonsson

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2014

Glömde att skriva att det spelar ingen roll vilka usb portar jag använder varken fram eller bak.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Omnipresent
Registrerad
Okt 2004

#Tråd låst#

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

Gud är Död! - Nietzsche
Nietzsche är Död! - Gud