problem med laptop köpt hos cdon ett långt och krångligt ärende

Permalänk
Medlem

problem med laptop köpt hos cdon ett långt och krångligt ärende

hej har lite problem med ett ärende hos cdon så tänkte se om det finns någon här på swec som kan hjälpa mig lite.
har lämnat in den 2 gånger på lagning för samma fel bara det att det också uppstått andra problem med den andra gången jag lämnade in den men några av felen fanns redan första gången jag lämnade in den och andra gången jag lämnade in datorn så skrev dom bara en av orsakerna och det va det nya felet och fick själv bifoga med en felbeskrivning på dom fel den haft tidigare och hann i stort sett bara få tillbaka den innan jag insåg att den hade kvar ursprungsfelen. sen dagen innan midsommar afton så gjorde dom en reklamations anmälan på produkten en process som tog över en vecka då dom slarvade bort anmälan så efter över en veckas väntan så skickar dom ett mejl med ett nytt inlämningskvitto utan att ge mig någon info om det först och nu får jag inte reklamera varan pga att dom skrivit 2 olika saker på mina 2 ärenden och andra gången fick jag som sagt bifoga en lista med alla felen själv.
vad är det som gäller i det här fallet har jag lagen på min sida eller är det dom som har rätt?

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,

Permalänk
Medlem

Ärendet är nu löst efter jag vart uppringd av cdon

Visa signatur

CPU: Intel 8700k. MB: ASUS ROG STRIX Z370-i gaming. RAM: CORSAIR 16GB 2133MHZ VENGEANCE LP GFX:. Gigabyte 1080 Gtx. SSD:Samsung SSD 970 evo 250GB. SSD: SAMSUNG SSD 960 evo 1tb. PSU:Corsair SF600 600W 80+ Gold Chassi: Louqe GHOST S1. OS:Windows 10 pro
Konsoler: PS2, PS3, PS4, Xbox 360, Xbox one s, Nintendo switch sega mega drive, amiga 500,