Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013

Qpad mk-85 Helt dött?

Tja stängde av daton igår och då fungerade mitt qpad. Startade daton idag och då fungerar det inte alls? Dock fungerar usb portarna back för musen fungerar?
Vad kan ha hänt? Eftesom det fungerade för några timmar?? Det borde väl inte bara gå sönde sådär tycke ja...

Fördelen med långsamt internet är att man hinner tilll affären och tillbaka innan filmen är nerladdad
Chassi Corsair Vengeance C70 Military Green | cpu:AMD FX-8320 | Moderkort: MSI 970A-G46 SLI| GPU: Sapphire Radeon 6870| A-Data 8GB | Nätagg: Corsair 600W ||||||| BENQ 24' | Samsung 21' | QPAD MK-85 | Razer Deathadder | QPAD QH-90

Trädvy Permalänk
Tangentbordskonnässör
Plats
Örebro
Registrerad
Jul 2012

Det är många Qpad tangentbord som har gått sönder "bara sådär" så det är fullt möjligt tyvärr. Ta det på garantin om du har någon. De brukar inte hålla garantin ut mitt gjorde inte det i alla fall

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av deeyay:

Det är många Qpad tangentbord som har gått sönder "bara sådär" så det är fullt möjligt tyvärr. Ta det på garantin om du har någon. De brukar inte hålla garantin ut mitt gjorde inte det i alla fall

Jo jag mailade webbhallen för ett tagsedan då min fn knapp inte ville fungera helt,
Det konstiga är att usb portarna fortfarande fungerar

Köpte det för ca 1,5 år sedan så bör gå på garantin tycker ja ^^

Fördelen med långsamt internet är att man hinner tilll affären och tillbaka innan filmen är nerladdad
Chassi Corsair Vengeance C70 Military Green | cpu:AMD FX-8320 | Moderkort: MSI 970A-G46 SLI| GPU: Sapphire Radeon 6870| A-Data 8GB | Nätagg: Corsair 600W ||||||| BENQ 24' | Samsung 21' | QPAD MK-85 | Razer Deathadder | QPAD QH-90

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2011

testat reboota igen?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2013
Skrivet av TimMy2003:

testat reboota igen?

Har gjort flera gånger. Även provat i en annan dator. Då installeras drivrutiner för usb hub står det o.o