Portabel uppladdningsbar lightning laddare

Permalänk

Portabel uppladdningsbar lightning laddare

Hejsan!

Semesterresorna står nu vid dörren och som de flesta åker jag långt nu i sommar (6h+). Då min iPhone med lightningkontakt knappast räcker så långt så undrar jag om ni känner till någon produkt som man kan ladda eller stoppa i ett batteri för extra batteritid. Man ska sen kunna stoppa in den i iPhonen som en laddare. Min kompis köpte en i NYC men vi vet inte vad en sån heter... Vet ni vad en sån kallas och var man kan köpa en sån?

Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheComputerK9:

Hejsan!

Semesterresorna står nu vid dörren och som de flesta åker jag långt nu i sommar (6h+). Då min iPhone med lightningkontakt knappast räcker så långt så undrar jag om ni känner till någon produkt som man kan ladda eller stoppa i ett batteri för extra batteritid. Man ska sen kunna stoppa in den i iPhonen som en laddare. Min kompis köpte en i NYC men vi vet inte vad en sån heter... Vet ni vad en sån kallas och var man kan köpa en sån?

Tack på förhand!

Skickades från m.sweclockers.com

Rekommenderar Anker Astro E5 http://www.amazon.com/15000mAh-Portable-Ultra-High-External-Motorola/dp/B00D5T3QK4/ref=sr_1_1?s=wireless&ie=UTF8&qid=1404914403&sr=1-1&keywords=anker+astro .
Läst oerhört mycket bra om denna. Blir en beställning nu innan festivalerna i sommar för min egen del

Edit: Heter Powerbanks

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk

Här har du en GP PowerBank med 10400mAh för 599 på Webhallen

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 7700k 4,7GHz :-: RAM: 16GB DDR4 @ 2133MHz :-: GPU: 2x ASUS GTX 1080 Ti 8GB + ASUS GTX 1060 6GB :-: PSU: Corsair RM850

Permalänk

Tack så mycket för svaren! Nu är det så här att jag ska vara på landet hela denna och nästa vecka för att sedan komma hem några dagar och sen åka igen, så skulle behöva beställa hem om möjligt... Skulle ni kunna gå igenom vad som krävs/hur det funkar? Som denna; http://m.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/laddare/portabelstrombank/gpbatteries-gp541a-4200mah-white/206721.4516/ - Funkar den för lightning kontakter?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av TheComputerK9:

Tack så mycket för svaren! Nu är det så här att jag ska vara på landet hela denna och nästa vecka för att sedan komma hem några dagar och sen åka igen, så skulle behöva beställa hem om möjligt... Skulle ni kunna gå igenom vad som krävs/hur det funkar? Som denna; http://m.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/laddare/portabelstrombank/gpbatteries-gp541a-4200mah-white/206721.4516/ - Funkar den för lightning kontakter?

Skickades från m.sweclockers.com

Länken jag skickade var ju från Webhallen så den kan du ju beställa hem. Ja den du länkade fungerar utmärkt, egentligen fungerar alla liknande PowerBanks bara den har ett USB-uttag, du kopplar ju bara din sladd som om du laddar den i datorn

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 7700k 4,7GHz :-: RAM: 16GB DDR4 @ 2133MHz :-: GPU: 2x ASUS GTX 1080 Ti 8GB + ASUS GTX 1060 6GB :-: PSU: Corsair RM850

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheComputerK9:

Tack så mycket för svaren! Nu är det så här att jag ska vara på landet hela denna och nästa vecka för att sedan komma hem några dagar och sen åka igen, så skulle behöva beställa hem om möjligt... Skulle ni kunna gå igenom vad som krävs/hur det funkar? Som denna; http://m.netonnet.se/art/telefon/mobiltelefonitillbehor/laddare/portabelstrombank/gpbatteries-gp541a-4200mah-white/206721.4516/ - Funkar den för lightning kontakter?

Skickades från m.sweclockers.com

Absolut, du sätter i din lightningladdare i usb-kontakten som sitter på powerbanken. Däremot så har den du länkat inte alls stor laddningskapacitet. Kolla på den jag länkade. Kan ladda upp din iphone 100% cirka 5-7 gånger.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av Tesked:

Absolut, du sätter i din lightningladdare i usb-kontakten som sitter på powerbanken. Däremot så har den du länkat inte alls stor laddningskapacitet. Kolla på den jag länkade. Kan ladda upp din iphone 100% cirka 5-7 gånger.

Att beställa hem från Amazon tar väl lite tid, men wow!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av TheComputerK9:

Att beställa hem från Amazon tar väl lite tid, men wow!

Skickades från m.sweclockers.com

Den jag länkade klarar väl i alla fall att ladda en iPhone 4-5 gånger och det räcker ju för dig gott och väl skulle jag tro

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 7700k 4,7GHz :-: RAM: 16GB DDR4 @ 2133MHz :-: GPU: 2x ASUS GTX 1080 Ti 8GB + ASUS GTX 1060 6GB :-: PSU: Corsair RM850

Permalänk
Skrivet av MajorOfSweden:

Den jag länkade klarar väl i alla fall att ladda en iPhone 4-5 gånger och det räcker ju för dig gott och väl skulle jag tro

Jodå, ska absolut ta och kolla på den! Tackar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nej faktiskt inte om du beställer den idag lär du ha det tills på måndag.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!