Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av swe3633:

Jag vill/kan vara med nickar primax på steam är 15 år kört euro truck simulator 1 etc vill köra pga att det verkar kul

Du är välkommen. Jag PM'ar dig inloggningsuppgifter strax.
Du får också gärna använda: http://myvtc.net/r/721

Permalänk
Medlem

Sådärja första körningen inspelad Och ja jag vet att jag kör lite aggressivt ibland bättring lovas !!
Och när jag körde var jag så trött så jag gjorde några misstag. Men men.....
https://www.youtube.com/watch?v=9r2EWu4FMfU Någon djävul har tagit bort ljudet på den första jag lyssnade på mix megapol.

Permalänk
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lenart99:

Sådärja första körningen inspelad Och ja jag vet att jag kör lite aggressivt ibland bättring lovas !!
Och när jag körde var jag så trött så jag gjorde några misstag. Men men.....
https://www.youtube.com/watch?v=9r2EWu4FMfU Någon djävul har tagit bort ljudet på den första jag lyssnade på mix megapol.

Det står ju varför!.

jaja körningarna förbättras med tiden.

Ladda upp info på Myvtc.net, du ska ha fått inloggningsuppgifter via PM

Permalänk
Medlem

Ursäkta om jag är lite masig. Men när jag går in på mytv.net är sidan på Vetnamiska.
Hjälp uppskattas

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lenart99:

Ursäkta om jag är lite masig. Men när jag går in på mytv.net är sidan på Vetnamiska.
Hjälp uppskattas

Det är för att du är inne på fel sida.

Mytv.net och Myvtc.net är helt olika sidor.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Det är för att du är inne på fel sida.

Mytv.net och Myvtc.net är helt olika sidor.

Ojdå sorry

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ja vi blir överraskar samma plats i frankfurt . men kollar bild som jag tog foto på .

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Quadcore:

Ja vi blir överraskar samma plats i frankfurt . men kollar bild som jag tog foto på .

Snyggt

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

http://watch?v=wC-ewNoKij4&list

En uppladdning till, gjord tidigare i veckan.

Övrigt:
En design på våra bilar behövs. En som vi alla följer behövs!
Namnskyltar med våran tagg och namn i vindrutan på bilen
Ett huvudsäte, en stad för vårat kontor.

PS: Vi måste (!) ha fler aktiva förare, inte enbart 4 som kör just nu

Permalänk
Medlem

Hallå! Robin Heter jag, 22 vårar. Och jag har spelat euro truck simulator 2 sen det släpptes och på något sätt ger det mig avkopplning när jag spelar. Jag använder mig utav Ratt sköter alltid hastighetsgränserna. och är aldrig den som rammar.

Mitt account på Steam är mrnaion92 eller mrnaion, Då jag på något utav dem delar jag mitt ETS2!
jag har aldrig provat detta, Så det skulle bli spännande!!
Börjat tröttna och spela själv. Så detta kanske kan liva upp spelkänslan igen?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Naion:

Hallå! Robin Heter jag, 22 vårar. Och jag har spelat euro truck simulator 2 sen det släpptes och på något sätt ger det mig avkopplning när jag spelar. Jag använder mig utav Ratt sköter alltid hastighetsgränserna. och är aldrig den som rammar.

Mitt account på Steam är mrnaion92 eller mrnaion, Då jag på något utav dem delar jag mitt ETS2!
jag har aldrig provat detta, Så det skulle bli spännande!!
Börjat tröttna och spela själv. Så detta kanske kan liva upp spelkänslan igen?

Du är såklart välkommen ombord våran "flotta" hehe:)
jag kommer registrera en av dina steam-namn ovah och PM'a dig med inloggningsuppgifter.
Frågor eller annat så är det bara höra av dig!

Permalänk
Medlem

Puh....... Jag är egentligen tillbaka. Jag blev bannad 1 vecka för att min dator hängde sig i Rottendam. När det var trafikstockning.(Är nog lyckligast i världen) Men det är skönt att va tillbaka. Ska spela in lite körningar nu

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lenart99:

Puh....... Jag är egentligen tillbaka. Jag blev bannad 1 vecka för att min dator hängde sig i Rottendam. När det var trafikstockning.(Är nog lyckligast i världen) Men det är skönt att va tillbaka. Ska spela in lite körningar nu

Hehe Rotterdam, undvik laggstaden från helvetet så gott du kan

Permalänk
Medlem

Haha myvtc är nog det nördigaste jag sätt :). Men en jävligt kul grej :)Menmen på ankomst och avgångstid vill du att vi ska skriva in game eller irl tid ?
Återigen vilken bra ide med my vtc

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lenart99:

Haha myvtc är nog det nördigaste jag sätt :). Men en jävligt kul grej :)Menmen på ankomst och avgångstid vill du att vi ska skriva in game eller irl tid ?
Återigen vilken bra ide med my vtc

Ingame såklart:)

Permalänk
Medlem

Blir lite arg när detta händer Först kör jag väldigt nära mittlinjen i 70kmh. Sedan kommer mötande lastbil över på mitt körfält av misstag.
7% på lastbil 1% på trailer. 1 ingame timma senare ..... Kommer i 70 i en skarp kurva. Då kommer en idiot som kör om spelet buggar ur och ger mig
100% på både bil och vagn. Jag menar är det så svårt att inte köra om där det är skymd sikt. Den där raportgrejen på myvtc funkade inte så jag skrev här istället...
Man borde kunna bli bannad i bara en halvtimma när man gör en idiot omkörning.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lenart99:

Blir lite arg när detta händer Först kör jag väldigt nära mittlinjen i 70kmh. Sedan kommer mötande lastbil över på mitt körfält av misstag.
7% på lastbil 1% på trailer. 1 ingame timma senare ..... Kommer i 70 i en skarp kurva. Då kommer en idiot som kör om spelet buggar ur och ger mig
100% på både bil och vagn. Jag menar är det så svårt att inte köra om där det är skymd sikt. Den där raportgrejen på myvtc funkade inte så jag skrev här istället...
Man borde kunna bli bannad i bara en halvtimma när man gör en idiot omkörning.

Är det skymd sikt ska man ju inte göra en omkörning överhuvudtaget..

Rapportera idioterna bara så kanske nåt händer.

Permalänk
Medlem

nån ska köra ikvälen ? jag ska köra ikvällen men kl runt 21 men ändra tid igen 22 istället .

Visa signatur

Min Dator 1 Intel i7 7820x Asus X299 TUF MARK 1 Corsair Dominator 32GB, ASUS GTX 1060 6GB Strix Gaming OC ,Corsair RM1000X Rhantek EHTROO PRO M SAMSUNG 960 EVO 500GB M.2 SSHD 2TB WD GREEN 2TB FD Celsius s36.
min fästmös Dator 2 Gigabyte Z170 Gaming K3 Intel Core i5 6600K 3.5 GHz 6MB be quiet Pure Rock Corsair VENGEANCE LPX 16GB WD 500 gb & WD Green 2TB Gigabyte GeForce GTX 970 4GB G1 CM HAF 922 Corsair HX620.

Permalänk
Medlem

Namn: Axel
Ålder: 16
Tidigare erfarenhet: Jag har ju kört en del ETS2 och även lite ETS innan det, går på transport linjen på gymnasiet så lastbilar är väll ett litet intresse jag har
Steam namn: knocklesbrawl
tycker det låter som en rolig sak, inte så kul att köra helt själv alltid.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av axel9819:

Namn: Axel
Ålder: 16
Tidigare erfarenhet: Jag har ju kört en del ETS2 och även lite ETS innan det, går på transport linjen på gymnasiet så lastbilar är väll ett litet intresse jag har
Steam namn: knocklesbrawl
tycker det låter som en rolig sak, inte så kul att köra helt själv alltid.

Nej det är ju inte det, därför är du välkommen:)

Jag skickar inloggningsdetaljer strax.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Från Malmö till Turku

Köar på sig..

En kamrat med kronetrailer

Permalänk
Medlem

Sådär ja nu är jag tillbaka blev trött på rammare så jag tog en paus.
Jag ville bara säga att jag ska ha en convoy i rottendam hamn imorgon kl 20:00
Språket är engelska men jag tror att dom flesta här kan prata engelska. Hoppas någon kommer /740
http://ets2c.com/view/4047/740gl-rotterdam-sea-port

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Lenart99:

Sådär ja nu är jag tillbaka blev trött på rammare så jag tog en paus.
Jag ville bara säga att jag ska ha en convoy i rottendam hamn imorgon kl 20:00
Språket är engelska men jag tror att dom flesta här kan prata engelska. Hoppas någon kommer /740
http://ets2c.com/view/4047/740gl-rotterdam-sea-port

Ska vi såklart försöka hinna med:)

Länken fungerar dock inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Ska vi såklart försöka hinna med:)

Länken fungerar dock inte.

Ja ursäkta jag bytte plats till duisburg då någon annan hade den platsen 30min innan mig.

Permalänk
Permalänk

Finns det några önskemål gällande huvudsäte? Alltså en stad där vi kommer ha vårat kontor för samlingar etc. Ett förslag som ligger nu är Düsseldorf, några invändningar? Posta gärna förslag på städer så kan jag göra en strawpoll.

Permalänk

Här har ni svenska radiostationer: https://www.mediafire.com/?l22pp9w41d43t9k
Guide finns med, inte för att det är något komplicerat men men.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonassvensson4:

Finns det några önskemål gällande huvudsäte? Alltså en stad där vi kommer ha vårat kontor för samlingar etc. Ett förslag som ligger nu är Düsseldorf, några invändningar? Posta gärna förslag på städer så kan jag göra en strawpoll.

Aberdeen bara för att det ligger så avsides ?!!?!?!?