Söker Svensk WoW-guild.

Permalänk
Medlem

Söker Svensk WoW-guild.

Hej! Jag började spela WoW för ca 3-4 månader sedan. Under denna tid har jag endast varit med i den guild som jag bliv inbjuden till när jag började spela. En ganska tråkig guild, där det inte finns så många som med glädje kommunicerar. Därför undrar jag om ni vet någon social Guild på Outland Alliance?
Jag är lvl 90 på en resto druid, 538 iLvL pvp gear. Jag försöker spela mest pvp, men hittills tycker jag allting är roligt med wow, så spelar inte så stor roll vad guilden har för specialiteet. Det viktigaste är att den är social och hittar på aktiviteter.

Sequinex

Visa signatur

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former.

Permalänk
Medlem

jag e på hord outland men om du vill ha en spel partener kan du ringa mig på skyoe kung.kevin så kan vi snacka

Permalänk
Medlem

Om du gillar wpvp så föreslår jag Honor Capped det är en stor guild som gör allt möjligt men dom fokuserar mest på wpvp, Guilden har funnits i över 3 år stadigt!
Om du vill ha en lite mindre guild så kontakta Dead Cell. Det är också en wpvp guild. men ja i wod kommer dom göra allt möjligt wpvp/pve/pvp/rated pvp osv. Dom som leder Dead cell är föredetta Honor Capped officers/members. allt som allt så finsn det svenskar i båda guilderna.
Jag personligen spelar jsut nu på horde outland. men jag är lirar mycket med Dead Cell och jag är en föredetta Honor Capped veteran. Just nu lirar jag i Happy Hour det är stort sett outland horde's bästa/största och trevligaste guild.

Finns en liten men hyfsat inaktiv svensk pvp guild som kallas G A L E T. trevliga personer men dom vart lite inaktiv nu under sommaren.

Visa signatur

Hejhoppsan

Permalänk
Visa signatur

"Never interrupt your enemy when he is making a mistake!"