Permalänk
Medlem

Logitech G110 problem.

Hej, köpte en ny mus till min dator hade blivit slö på att använda en home/office mus men nu när jag har kopplat i musen så har mitt keyboard slutat fungera normalt, det enda som har ändrats är att jag inte kan använda mina 12st G macro knappar.

Har försökt titta igenom Logitech's Gaming Software för att lista ut vad problemet kan vara men jag vet inte..

/Equb

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Skrivet av Equilibrium:

Hej, köpte en ny mus till min dator hade blivit slö på att använda en home/office mus men nu när jag har kopplat i musen så har mitt keyboard slutat fungera normalt, det enda som har ändrats är att jag inte kan använda mina 12st G macro knappar.

Har försökt titta igenom Logitech's Gaming Software för att lista ut vad problemet kan vara men jag vet inte..

/Equb

Visste inte att folk använde Macro knapparna

Testa att ominstallera drivisar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenSoap:

Visste inte att folk använde Macro knapparna

Testa att ominstallera drivisar!

Intressant ominstallerade Logitech's Gaming Software och nu funkar allt som det skall.

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk
Medlem

Logitech's Gaming Software verkar inte direkt stabil. Jag har ett trådlöst headset (G930) där jag har problem med ständiga omstarter där ljudet försvinner underr ett par sekunder, volymkontroll som inte fungerar och en massa annat udda tjafs. För tillfället fungerar det hyggligt genom att använda en äldre version av deras kontrollpanel. Men tycker att det är under all kritik att dyra produkter ska dras med så pass dålig tillhörande mjukvara.