Körde Disk partion hårddisken försvann, kan inte användas

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Körde Disk partion hårddisken försvann, kan inte användas

Hej, som ni ser i rubriken försvann min hårddisk då jag tänkte ta bort windows från den, jag sökte på google ''ta bort windows från en hårddisk'' windows hemsida kom upp och där stod det att man skulle köra en Disk partion -.- hur får jag tillbaka min hårddisk?

*update gick in i diskhanteraren och fixade tillbaka det men nu är allt borta fick iallafall bort windows från den*

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Omnipresent
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av Philip361:

Hej, som ni ser i rubriken försvann min hårddisk då jag tänkte ta bort windows från den, jag sökte på google ''ta bort windows från en hårddisk'' windows hemsida kom upp och där stod det att man skulle köra en Disk partion -.- hur får jag tillbaka min hårddisk?

*update gick in i diskhanteraren och fixade tillbaka det men nu är allt borta fick iallafall bort windows från den*

Vad är det som är borta? Du måste förklara bättre. Ser du inget i diskhanteraren?

Gud är Död! - Nietzsche
Nietzsche är Död! - Gud

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Registrerad
Feb 2006
Skrivet av Philip361:

Länka gärna guiden du följde.
Beskrivningen "köra en Disk partion" lämnar väldigt mycket öppet för tolkning.

Raid is not backup

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Hur fasen tar man bort en tråd? det löste sig

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Omnipresent
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av Philip361:

Hur fasen tar man bort en tråd? det löste sig

Vi tar inte bort trådar då andra kanske hittar samma lösning som du, om du bara skriver hur du löste det.

Gud är Död! - Nietzsche
Nietzsche är Död! - Gud

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Jag tog bort disk partion, (var inte meningen) sen försvann ju disken, den gick alltså inte att använda, sen gick jag in i diskhanteraren igen och skapade ny disk partion (ny volym) så va problemet löst. Windows va borta precis som jag ville