Permalänk

Spel tabbar ur konstant

hej
jag undrar vad man kan göra ifall datorn tabbar ur när man spelar hela tiden. Jag spelar endast genom steam och vet inte om det är fel på steam eller
något annat. Jag har windows 8.1. Jag är inte så tekniskt begåvad... tack på svar

Permalänk
Skrivet av omständi:

hej
jag undrar vad man kan göra ifall datorn tabbar ur när man spelar hela tiden. Jag spelar endast genom steam och vet inte om det är fel på steam eller
något annat. Jag har windows 8.1. Jag är inte så tekniskt begåvad... tack på svar

vilka spel?
fel på tangentbord byt till något annat kolla om det funkar.

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Avstängd
Skrivet av omständi:

hej
jag undrar vad man kan göra ifall datorn tabbar ur när man spelar hela tiden. Jag spelar endast genom steam och vet inte om det är fel på steam eller
något annat. Jag har windows 8.1. Jag är inte så tekniskt begåvad... tack på svar

Kolla dina processer, det är garanterat något som vill ha uppmärksamhet såsom windows update etc.

Permalänk

När jag spelar diablo3 så tabbar sweclockers sida ut mig(autoupdate?)

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |