Bästa ultrabook med bra batteritid för 7990:-

Permalänk
Avstängd

Bästa ultrabook med bra batteritid för 7990:-

Hej

Efter ha köpt och återlämnad MBA 13" pga wifi-problem så är jag på jakt efter en ny ultrabook. Ska vara 13-14" och kosta max 7990:-

Denna har jag ögnat på ett tag https://www.komplett.se/asus-zenbook-ux32ln-133-fhd-matt/8089... ASUS ZENBOOK UX32LN-R4058H

Kan man få en bättre dator för det priset? Prioterar batteritid också för den delen. PS! Inga datorer av märket Acer ds. Inte heller datorer med touchskärm.

Tacksam för tips.

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk

Beg Macbook pro Retina.

(hehe) fast ändå allvarligt.

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SimpanDirr:

Beg Macbook pro Retina.

(hehe) fast ändå allvarligt.

Hehe men tror nog jag avstår macbooks ett tag. Vill inte köpa något begagnat heller

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem

Du har ju frågat mycket om denna nu i flera trådar. Ta hem den å kolla själv då du har öppet köp. Är ju inte så svårt.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Avstängd
Skrivet av JohnnyGreed:

Du har ju frågat mycket om denna nu i flera trådar. Ta hem den å kolla själv då du har öppet köp. Är ju inte så svårt.

Har du något problem med att jag frågar?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Medlem
Skrivet av amanito:

Har du något problem med att jag frågar?

Skickades från m.sweclockers.com

Nej då men du lär ju få alla svar om du testar själv och det du undrar om batteritid m.m. har ju redan besvarats. Men kör på...

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE