Permalänk
Avstängd

Ducky shine 3 problem

Hej! Jag införskaffade mig ett ducky shine 3 förra veckan och det har fungerat perfekt. Nu helt plötsligt la det bara av... Det blev ett konstigt ljud i mitt headset och färgen i tangentbordet la av samt hela tangentbordet, fungerar alltså inte i huvudtaget... Någons som kan hjälpa?

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Förmodligen så har väl någon komponent lagt av inne i tangentbordet. Kan du prova och se ifall det fungerar i någon annan dator alternativt annan USB-port?

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch

Permalänk
Avstängd
Skrivet av deeyay:

Förmodligen så har väl någon komponent lagt av inne i tangentbordet. Kan du prova och se ifall det fungerar i någon annan dator alternativt annan USB-port?

Har provat alla USB portar... Inget händer

Permalänk
Avstängd

Helt plötsligt började det fungera...:P

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Hmm weird. Det kan ju ändå vara något som är knas med tangentbordet och det är möjligt att det kommer att hända igen och lägga av för gott. Så håll koll på det där! Händer det en gång till så skulle jag nog ta kontakt med stället där du köpte det. Kan ju dock ha rört sig om någon form av mjukvarukrasch också eller nåt. Men men bra att det fungerar igen.

Visa signatur

Pimp my CM Quickfire TK | Pimp my Func KB-460 | Pimp my Dell AT102W | Pimp my Matias Tactile Pro | Pimp my CM Quickfire Rapid | Pimp my CM Novatouch