nyköpt Xperia M2 men har haft problem sedan jag köpte den hjälp :(

Permalänk
Avstängd

nyköpt Xperia M2 men har haft problem sedan jag köpte den hjälp :(

Tjena tänkte höra med er som har Xperia M2 om ni har märkt nått underligt när ni har spelat in videoklipp? att efter man spelat in och sen tittar på klippet så dyker det upp flimmer på displayen? köpte min M2a den 18 juni och har haft detta problemet sen dess och har pratat med sony och skickat in den på service men dom kunde inte hitta något problem med den men jag sa det att det kommer bara ibland inte hela tiden. Nu står man här och inte vet vad jag ska göra. Tjejen tycker att vi ska lämna tillbaka den på elgiganten och få dom att fatta att jag ska få en ny eller pengarna tillbaka men jag ringde elgiganten idag och enligt kundköpslagen så måste telefonen vara på service tre grr för att få den utbytt och jag orkar verkligen inte skicka iväg den nått mer, är förbannat jobbigt att gå och vänta på den sen har jag läst om att android 4.4 kitkat ska komma härnäst till m2an som jag tänkte om man skulle uppdatera till har läst att den ska vara mycket bättre, att den ska ändra på mycket med i uppdateringen, bättre prestanda osv men vet inte exakt datum när den kommer än. Sony Säger att den ska släppas till denna telefon denna månad ska man testa att uppdatera när den väl kommer tro? eller vad tycker ni? Mvh.

Visa signatur

Chassi - Fractal Design Define R4 window - Moderkort - ASUS MAXIMUS VII HERO Z97 - Grafikkort ASUS R9 290X 4GB DCII Processor Intel I7 4790K 4.5ghz - Ram minnen Corsair vengeance 8GB 1600Mhz DDR3 SSD Samsung 840 250GB - HDD Seagate barracuda 7200RPM 1TB WD green 1TB 5400RPM
http://www.3dmark.com/fs/5087693

Permalänk
Hedersmedlem

*Trådar låsta*

Trots otaliga tillsägelser om korspostning fortsätter du. Det hade gått alldeles utmärkt att uppdatera din befintliga tråd med ny information. Observera att du inte får lov att skapa flera trådar om detta problemet, ämnet anses vara förbrukat.

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...