Razer Lycosa, W fungerar men inte i kombination med andra tangenter

Permalänk

Razer Lycosa, W fungerar men inte i kombination med andra tangenter

Som rubriken lyder så har jag ett Razer Lycosa. Helt plötsligt när jag satt och spelade cs:go så slutade w att funka i kombination med andra knappar förutom ctrl och shift, alla andra knappar funkar i kombination med varandra.
sjunger tangentbordet på sista versen eller har jag lyckats komma åt någon inställning?

Mvh Andreas

Permalänk
Medlem

jag kan bara dela min erfarenhet med det tangentbordet:

jag köpte det på webhallen och det funkade en kortare tid. jag fick det bytt och det här hände ett antal gånger (det var så många att jag inte ens kommer ihåg hur många det var men det var klart mer än vad som kan anses acceptabelt). allt från tangenter till mediaknappar gick sönder.

till slut tog jag pengarna istället för ett nytt tangentbord och köpte ett steelseries 6gv2. det funkar fortfarande perfekt (mx black är lite tunga bara så jag köpte ett k70 ). jag rekommenderar att du om möjligt lämnar tillbaka skräpet och får pengarna tillbaka så att du kan köpa något ordentligt.

Permalänk
Skrivet av versions:

jag kan bara dela min erfarenhet med det tangentbordet:

jag köpte det på webhallen och det funkade en kortare tid. jag fick det bytt och det här hände ett antal gånger (det var så många att jag inte ens kommer ihåg hur många det var men det var klart mer än vad som kan anses acceptabelt). allt från tangenter till mediaknappar gick sönder.

till slut tog jag pengarna istället för ett nytt tangentbord och köpte ett steelseries 6gv2. det funkar fortfarande perfekt (mx black är lite tunga bara så jag köpte ett k70 ). jag rekommenderar att du om möjligt lämnar tillbaka skräpet och får pengarna tillbaka så att du kan köpa något ordentligt.

jo det kanske är dags att byta upp sig... jag hade dock turen eller oturen att få ett exemplar som har tjänat mig i några år så att lämna tbx det går nog icke. men tack för att du delade med dig.