Kan man sälja GoPro-tillbehör?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

Kan man sälja GoPro-tillbehör?

Tjena!

jag är tillbaka! Som någon av er kanske vet startade jag en tråd här för några veckor sedan om min gopro som jag trodde jag hade sönder! Tack vare er fick jag igång den! Dock verkar den har gjort sitt nu! Det funkar inte att ladda, har testat båda batterierna, har lagt den i ris i några dagar men det gav inget bättre resultat (R.I.P). Jag undrar därför nu om man kan lägga ut en annons här på sweclockers om att sälja tillbehören till min GoPro Hero 3, tror ni det finns någon som brukar köpa sånt? kanske det finns några som är intresserade här på sweclockers, om det finns, lägger jag mer än gärna upp en annons här! Om inte,har ni några tips på en annan sida som brukar sälja sina tillbehör?

Tack på förhand

CASE: Fractal Design Arc Black PSU: Corsair HX 750W 80+ MOBO: Asus MAXIMUS V GENE CPU: Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge) GPU: ASUS GeForce GTX 660Ti 2048MB DirectCUII COOLING: Phanteks PH-TC14PE RAM: Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Mar 2010
Skrivet av dalbad:

Tjena!

jag är tillbaka! Som någon av er kanske vet startade jag en tråd här för några veckor sedan om min gopro som jag trodde jag hade sönder! Tack vare er fick jag igång den! Dock verkar den har gjort sitt nu! Det funkar inte att ladda, har testat båda batterierna, har lagt den i ris i några dagar men det gav inget bättre resultat (R.I.P). Jag undrar därför nu om man kan lägga ut en annons här på sweclockers om att sälja tillbehören till min GoPro Hero 3, tror ni det finns någon som brukar köpa sånt? kanske det finns några som är intresserade här på sweclockers, om det finns, lägger jag mer än gärna upp en annons här! Om inte,har ni några tips på en annan sida som brukar sälja sina tillbehör?

Tack på förhand

Lägg upp vad du har så tar jag mig en titt!
Har själv en GoPro men nästan inga tillbehör... så blir bara att den ligger och samlar damm!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2013

Inte den bästa bilden, men tig den så snabbt som möjligt! Säg till om du vill ha en bättre!

CASE: Fractal Design Arc Black PSU: Corsair HX 750W 80+ MOBO: Asus MAXIMUS V GENE CPU: Intel Core i7 3770K 3,5Ghz (Ivy Bridge) GPU: ASUS GeForce GTX 660Ti 2048MB DirectCUII COOLING: Phanteks PH-TC14PE RAM: Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2009

Finns säkert någon som vill köpa, kamerahuset skulle jag alldit vilja ha original, så prova själv det här eller på blocket. har för mig dom kostar runt 800 kr ny, så en liten summa borde du få för dom. Samma med dom där dubbelhäftande plattorna, vet inte vad Go Pro tar för dom. Men helt klart värt att sälja.

Skrivet av Zakire:

Lägg upp vad du har så tar jag mig en titt!
Har själv en GoPro men nästan inga tillbehör... så blir bara att den ligger och samlar damm!

Off topic:
Spana in ebay, lagt ner totalt 90 kr på tillbehör till min GoPro. Headmount, chestmount, bike/pole mount, ett litet handhållet monopod och en tripod adapter. Rätt värt, självklart är det inte original, men godkänd kvalité

Intel i7 860 @ 2,8 Ghz - Msi P55-GD65 - Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 8 GB - 2 St XFX Radeon HD 5770 1GB - 2 St Crucial C300 64 Gb SSD - Fractal Design XL Black - Corsair TX 650W
Hp ProBook 4530s
iMac 20 tum från 2008
iPhone 3G 16 GB - iPhone 4 32 GB - iPhone 5 32 GB

Trädvy Permalänk
BAAA BAAAP 🍞
Kenneth Lindqvist
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2011

*Tråd låst och rensad*

Det här hör hemma i marknaden.

Citat:

§ 9
Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel. Det räknas alltid som marknadsföring att sprida länkar som är utformade så att någon tjänar pengar, får poäng eller liknande när de används. Ett annat exempel är platsannonser. För sådana hänvisar vi till vår särskilda jobbavdelning.