Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014

Utmatningsknappen funkar inte

Hej

Vet någon hur jag ska göra för att få ut släden? Släden öppnas inte när jag trycker på utmatningsknappen. Ser ingen utmatningshålet fast det borde finnas som det står på användarhandbok. Är utmatningsknappen trasig? Köpte dator för några veckor sen och märker det först nu =/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Feb 2014

Funkar det här?

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014

Nepp =( Ingen utmatningsfunktion finns där.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Apr 2004
Skrivet av #/RedX/#:

Hej

Vet någon hur jag ska göra för att få ut släden? Släden öppnas inte när jag trycker på utmatningsknappen. Ser ingen utmatningshålet fast det borde finnas som det står på användarhandbok. Är utmatningsknappen trasig? Köpte dator för några veckor sen och märker det först nu =/

Hej!

Det finns ett lite hål på framsidan av DVD-läsare tryck in något spetsigt (gem) så får du ut släden

$$

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av #/RedX/#:

Hej

Kan det vara så simpelt att CD-Läsaren inte är ikopplad?

Köpte du den färdigbyggd eller har du byggt ihop den själv?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014
Skrivet av jensen.:

Kan det vara så simpelt att CD-Läsaren inte är ikopplad?

Köpte du den färdigbyggd eller har du byggt ihop den själv?

Helt rätt där, gjorde mig verkligen bort! Jag hade visst skaffat mig en bärbar dator utan optisk enhet =(

Men tack för ert svar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
NV Skåne
Registrerad
Jun 2007
Skrivet av #/RedX/#:

Helt rätt där, gjorde mig verkligen bort! Jag hade visst skaffat mig en bärbar dator utan optisk enhet =(

Men tack för ert svar

Av ren nyfikenhet, vilken "utmatningsknapp" var det du tryckte på då?

i5 8600k@4.68 GHz || ASUS ROG STRIX GTX 1080 || 16GB RAM 3000MHz || ASUS Z370-H Gaming || Be Quiet! 580W Modular || Noctua NH-D15 || Fractal Design Define R6 || 2x 250GB SSD, 5TB HDD || ASUS VG278HE & 2x BenQ RL2450HT || Logitech G710 & G700 & G13 & G533
* De gav mig en present. Jag gav dem en present. Vet du inte skillnaden, använd "dom".
* Fraktfritt på Inet för verifierade SweC-medlemmar

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014
Skrivet av Shudnawz:

Av ren nyfikenhet, vilken "utmatningsknapp" var det du tryckte på då?

Ja du, visst ser det där inte som utmatningsknapp?