Hittar inte annan hdd?

Permalänk
Avstängd

Hittar inte annan hdd?

Satt i en till hdd i datorn. Men ser den inte varför? Jag hittar den i enhetshanteraren och den står att den fungerar korrekt. Men hittar den inte någonannanstans. Någon som har någon ide? prints här

bild1
bild2

Permalänk
Medlem
Skrivet av LittleVoor:

Satt i en till hdd i datorn. Men ser den inte varför? Jag hittar den i enhetshanteraren och den står att den fungerar korrekt. Men hittar den inte någonannanstans. Någon som har någon ide? prints här

bild1
bild2

Öppna diskhantering och initiera, skapa partition och formatera den.

Visa signatur

[ Corsair 460X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 5800X ] [ Zotac RTX3080 Trinity OC] [ Asus ROG Strix X570-F Gaming]
[ 32GB G.Skill TridentZ Neo 3800Mhz DDR4 ] [ Samsung 980 Pro 500GB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ] [Asus TUF Gaming VG27AQ]

Permalänk
Medlem

Läs dom klistrade trådarna innan du skapar ny tråd, speciellt den som heter "Läs innan du skapar ny tråd!"...

http://www.sweclockers.com/forum/6-lagring/1109814-tutorial-k...

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Avstängd

Jag hittade. Tråd kan raderas.

Tack iallafall

Permalänk
Hedersmedlem

Lika bra att säga, trådar raderas inte för att problem är lösta. De lämnas för att folk ska kunna söka när de har samma problem och se hur andra löste det.