Laptopdisplay.se, Säker sida?

Permalänk
Medlem

Laptopdisplay.se, Säker sida?

Hej, min laptop skärm gick sönder och tänkte beställa en ny.

Hittat en billig skärm på laptopdisplay.se men vet inte om sidan är säker osv. någon som vet?

Tacksam för svar.

Permalänk
Medlem

Under Kontakta oss:
"Vi nås säkrast på telefon på följande tider.
Måndag till Torsdag 10.00-14.30
Fredagar & dag före helgdag har vi stängt
Lunch 12.00-13.00
Email order@laptopdisplay.se
Laptopdisplay.se er vvs butik på nätet, vvs artiklar av kvalité.

Dessutom hittade jag inget telefonnummer trots att man ska kunna ringa dom.. Inget organisationsnummer eller liknande finns heller.

Skulle rekommendera att leta vidare, kolla t.ex. E-Bay och liknande

Permalänk
Medlem

Gillar hur det under "Kontakta Oss" står att dom säkrast nås på telefon, och så står det en viss tid men inget telefonnummer. Tycker att det verkar lurigt jag.

Edit: Lite seg

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Köpte själv skärm via ebay. Skulle inte köpa av den sidan...

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Medlem

Lite ironiskt blir om man läser "Om du har frågor om din integritet, se vår Köpinformation.", från nyhetsbrevssidan. Köpinformationssidan verkar nämligen tydligt illustrera av laptopdisplay.se tycker om kundens integritet - den är tom.

Kontakta oss-sidan verkar vara snodd från vvs-boden.se och Köpvillkor från hemgrossen.se.

Slutsats: undvik.

Visa signatur

Raid is not backup