The last usb device you connected to this computer malfunctioned (Saitek Joystick)

Permalänk
Medlem

The last usb device you connected to this computer malfunctioned (Saitek Joystick)

Som rubriken lyder så är det just det felmeddelandet window 8 -64 bit ger mig nere i hörnet när jag pluggar in en relativ gammal joystick vid namn
Saitek Cyborg Evo Force. Jag köpte den beg och glad som fan över att ha hittat en nice sticka för mig som är vänsterhänt till att ha för att spela Star Citizen.

Men så roligt skulle jag inte ha det nä när jag trodde mig gjort ett riktigt fynd. (240:- på tradera)

Jag drog ner senaste drivrutinerna och mjukvaran från tillverkarens sida, men inget av de båda installationsprogramen vill hitta eller veta av min lilla joystick.
Så all min "joy" dog rätt fort. Jag har sökt som tusan på google efter lösning utan större framgång. Svaret jag fått änsålänge av Saitek själv är att jag bör först
testa den på en annan dator vilket jag inte kunnat än.

Men jag skriver här nu och ser om någon av er här kanske kan känna till problemet sen innan?
Är det helt kört för mig bara för joysticken är för gammal helt enkelt eller är det något i min dator som det är fel på?

Märk väl jag är inte något datageni men jag reder mig bra under direktioner.

Tack på förhand!