Sony Vegas Pro (event pan/crop-problem)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014

Sony Vegas Pro (event pan/crop-problem)

Hej!

Håller på med en liten video och jag ska importera en logga och ha uppe i högra hörnet men hur jag än bär mig åt så verkar inte crop-rutan bli lika stor som sjävla videon, trots att jag har tagit "match output source" bla bla och försökt ändra. Jag har lyckats förut men nu står det helt sitll. Blir smått galen snart. Att en så enkel grej ska vara så komplicerad.

Här har ni en bild på hur det ser ut och jag verkar inte kunna ändra någonting: http://macarize.net/kristoffer/screenshot_sony_crop.jpg

Förslag?

Tack på förhand!

CPU: AMD Ryzen 7 1800X Motherboard: ASUS Crosshair VI Hero GPU: MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X RAM: G.Skill 16GB 3200MHz CL14 Flare X Cooler: be quiet! Shadow Rock TF 2 SSD: Samsung 850-Series EVO 500GB PSU: Corsair RM750x 750W Case: Fractal Design Define S

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2014

Fick lösa det temporärt genom att skapa en tom bild i 1920x1080 och placera loggan kant-i-kant längst upp till höger och sen importera den bilden och flytta runt, då blev ration som den skulle. Men det kan ju knappast vara meningen att man ska behöva göra så.

CPU: AMD Ryzen 7 1800X Motherboard: ASUS Crosshair VI Hero GPU: MSI GeForce GTX 1080 8GB Gaming X RAM: G.Skill 16GB 3200MHz CL14 Flare X Cooler: be quiet! Shadow Rock TF 2 SSD: Samsung 850-Series EVO 500GB PSU: Corsair RM750x 750W Case: Fractal Design Define S