Permalänk
Medlem

Hjälp med Tavla (TIPS)

Tjena! Jag tänkte fixa en ny tavla till rummet och farsan kan trycka upp stora bilder som A3 och större. Tänkte nu höra om van ni tycker fattas på bilden?
Jag har gjort den i Photoshop så kan ändra det som behövs. Är den klar eller ska jag fixa något mer?

Dold text
Permalänk

Tycker den ser rätt så clean ut. Ser färdig ut!

Permalänk
Medlem

Tror nog jag hade centrerat den vertikalt. Gillade inte att det är mer tomrum ovanför än under

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem

Visst är den snygg.
Men det är din vägg den ska hänga på så det är nog upp till dig om den är klar eller inte...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sputte:

Tror nog jag hade centrerat den vertikalt. Gillade inte att det är mer tomrum ovanför än under

Jo, det fixar jag till i slutet

Permalänk
Medlem

Leonardo da Vinci skall ha sagt....

"Art is never finished, only abandoned."

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

En formgivare jag jobbar med brukar säga att en trycksak är klar när det inte finns mer saker att ta bort, inte lägga till.

Permalänk
Medlem

Med reservation för att min skärm på jobbet inte visar korrekta färger, men är det inte meningen att bakgrunden precis runt dödskallen ska vara helt vit? (Min visar nu lite lila-aktig ton, men jag antar att det är grått).
Kanske inte syns vid tryck men det vore tråkigt om det gjorde det och det inte ska vara där.

Annars ser det bra ut

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?