Ny gaming dator SKYNDA KÖPRÅD

Permalänk
Avstängd

Ny gaming dator SKYNDA KÖPRÅD

Vilken gaming dator ska jag köpa flr csgo minecraft unturned kanske battlefield hardline har tänkt på Macbookair 11 i5 8ram intel 5000 ssd 128(då kör jag inte battlefield h) ska också användas för mycket annat MEN behöver inte vara bärbar men helst

Permalänk
Medlem

vad har du för Cash to spend?

Visa signatur

i7 4790K, BeQuiet! SR2, Asrock z97e-itx/ac, HyperX FURY 16GB,
R9 380 4G, Raid-0 3xKingston ssdNOW300V 120GB,
Bitfenix Prodigy, OCZ ZT 750W

Twittwit@enRodjavel

Permalänk

Skulle nog aldrig satsat på en Macbook Air om jag var ute efter en "gaming dator" och absolut inte något med 11" heller.
Blir kanske lite lättare att hjälpa dig om du nämner hur din budget ser ut etc?

Permalänk
Medlem

Vad är anledningen att du vill ha en bärbar dator, då du säger att det inte behövs egentligen. Kommer du flytta runt den mycket? Annars är ju en stationär oerhört mycket bättre för spel.

Visa signatur

Qnix 2560x1440p @ 120hz - MSI GTX 980 Gaming - Intel i7-2600K @ 4.4GHZ
Fractal Design Define R3 - MSI Z68A-GD65 - Sennheiser 598 + Modmic

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 16GB - Intel SSD 330 180gb - 5TB HDD - Noctua NH-U14S - Corsair TX 850W

Citera för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Låser tråden pga. massiv korspostning, vänligen fortsätt i din befintliga tråd #14790226

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt

.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...