Permalänk
Medlem

Roccat Tyon

Har Roccat bra support vid garanti ärenden och håller deras mus länge? Är less på Logitech G502, oergonomiskt tänkt och ska sälja den. Funderar nån av Roccat möss och denna Tyon ser intressant ut. Möjligen Kone Pure Gaming, om ROccat möss håller hög kvalite och inte går sönder lätt.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Har Roccat bra support vid garanti ärenden och håller deras mus länge? Är less på Logitech G502, oergonomiskt tänkt och ska sälja den. Funderar nån av Roccat möss och denna Tyon ser intressant ut. Möjligen Kone Pure Gaming, om ROccat möss håller hög kvalite och inte går sönder lätt.

Har köpt deras näst senaste, XTD eller vad den nu hette, aldrig igen! Min erfarenhet av deras möss är inte bra i det området, har bytt Roccat möss 6 gånger pågrund av defekter osv, glapp i hjulet, vänsterklick med mera. Kan ha haft otur men då jag bytte 6 st från olika ställen och alltid något så bestämde jag mig för att strunta helt, skaffade mig istället en Logitech G500s vilket jag är extremt nöjd för. En sak man lärt sig, men som man visste väl om innan också är att man absolut aldrig ska gå efter utseendet.

Permalänk
Medlem

Jag är mycket nöjd med Roccat ryos + kone xtd. Inga problem med dem än, haft musen i snart ett år.

Lite sugen på tyon men den kostar en del och jag har inte haft nuvarande så länge.

Skickades från m.sweclockers.com