Gammal Emachines som jag "FN+F8" (Ta bort ljud) och får inte tillbaks ljudet nu!? (Lås tråden. Fixade det!)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skogen i norra Uppland!
Registrerad
Okt 2002

Gammal Emachines som jag "FN+F8" (Ta bort ljud) och får inte tillbaks ljudet nu!? (Lås tråden. Fixade det!)

Kollar filmer på Youtube och telefon ringde. Isället för att pausa tryckte jag på "FN+F8" och ljudet försvann men när jag trycker på det igen kommer inte ljudet tillbaks igen!?

Någon med idé?

Edit:

Startade om datorn och då visar högtalaren i aktivitetsfältet åtminstonde att ljudet är av. Spelar ingen roll vad jag gör. klickar jag på högtalare i ljudmixen går det inte igång.......

Edit Igen:

Efter många om och men kom jag på att prova att slida ljudvolymen upp och ner i "vänsterklick på högtalare" och då kom ljudet tillbaks men fortsatt visning av högtalare med rött streck över. Det försvann efter ytterliggare en omstart.

Gissa om jag aldrig rör "FN+F8" igen.

Lås tråden. Fick panik och skrev därefter..........

Fractal Design Dynamic X2 GP-14 140mm Vit | Noctua NH-D14 | Corsair Vengeance LPX 16GB (2 x 8GB) DDR4 3200MHz CL16 | EVGA Supernova G3 750W Modulärt | ASUS DRW-24D5MT DVD±RW 24x SATA Internal Black Bulk | Fractal Design Define R5 Black Pearl | MSI GeForce GTX 1080 Ti Sea Hawk X HDMI 3xDP 11GB | Samsung 850 EVO Series Basic SATA III 2,5" SSD - 1000GB | Samsung 960 EVO M.2 SSD - 500GB | ASUS PRIME Z370-P | Intel Core i7 8700K | ASUS PB278Q | Windows 10 Home Svensk.